İnternette Problem Yaşayan Var Mı ?
-
hız 20 Megabit üstü gözüküyor,sayfalar zor açılıyor...
mevki İzmir-Göztepe
-
hocam bende net gidip geldi 2 dk anca nette kalabiliyordum sonra yine gidiyordu aradık ttneti adamlar geldi yaptı şimdi ii durumda
-
dnstendir
-
bende sıkıntı yok, mevkii İzmir - Buca
-
Benimde son 1 haftadır gidip geliyor internet aradım altyapı çalışması varmış fibere dönülecek falan birton birşey anlattı "gözde" hanım.
-
İnternette problem yaşayan değil yaşamayan var mı diye başlık açaydın daha iyi olurdu.
Kendimi bildim bileli internet problemi yaşıyorum
-
CEO bunu yazdı
İnternette problem yaşayan değil yaşamayan var mı diye başlık açaydın daha iyi olurdu.
Kendimi bildim bileli internet problemi yaşıyorum
güzel söyledin hocam
Toplam Hit: 907 Toplam Mesaj: 7
