İnternetten İndirdiği Şarkılar Kabusu Oldu
-
İnternetten indirdiği şarkılar kabusu oldu






Selim ÖZTÜRK / hurriyet.com.tr 5 Kasım 2010
ABD'de yaşayan ve bir dosya paylaşım programı aracılığıyla bilgisayarına 24 adet MP3 indirdiği belirlenen Jammie Thomas-Rasset, mahkemece 1.5 milyon dolar para cezasına çarptırıldı.
LIMEWIRE DE KAPATILMIŞTI
Bir hafta öncesinde telif haklarını çiğnediği gerekçesiyle LimeWire'i paylaşıma kapattıran RIAA (Amerika Kayıt Endüstrisi Birliği) , bu kez de yasal olmayan yollardan bilgisayarına şarkı indiren bir kullanıcıyı 1.5 milyon dolar para cezasına mahkum ettirdi.ABD'de bulunan Minnesota eyaletinde yaşamını sürdüren Jammie Thomas-Rasset'in, LimeWire ile benzer şekilde çalışan Kazaa isimli paylaşım programından 24 şarkıyı illegal olarak bilgisayarına indirildiği tespit edildi. Ardından mahkemece her bir şarkı için 62 bin 500 dolar tazminat ödemesine karar verilen Rasset ise karara itirazda bulunacağını dile getirdi.
-
Aslında isveçteki gibi bir korsan partisi açıp, meclise girip sonra da iktidar olup bu telif hakkı saçmalığını kaldırmak lazım. En azından ülkemiz için. Bir de ttnet denilen ülkemizin güzide sömürücü kurumunu devletleştirip ardından onu Google fiber ile birleştirip işbirliği içinde internet sağladık mı tamamdır.
-
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Aslında isveçteki gibi bir korsan partisi açıp, meclise girip sonra da iktidar olup bu telif hakkı saçmalığını kaldırmak lazım. En azından ülkemiz için. Bir de ttnet denilen ülkemizin güzide sömürücü kurumunu devletleştirip ardından onu Google fiber ile birleştirip işbirliği içinde internet sağladık mı tamamdır.
-----------------------------nasıl plan höh :D
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
diamonique bunu yazdı:
-----------------------------
Aslında isveçteki gibi bir korsan partisi açıp, meclise girip sonra da iktidar olup bu telif hakkı saçmalığını kaldırmak lazım. En azından ülkemiz için. Bir de ttnet denilen ülkemizin güzide sömürücü kurumunu devletleştirip ardından onu Google fiber ile birleştirip işbirliği içinde internet sağladık mı tamamdır.
-----------------------------nasıl plan höh :D
-----------------------------çok hayalı bır plan ama düşünmesı ble güzel korsan parti rullzzz (:
-
bu parti meselesi gerçekleşti. the pirate bay için isveç mi isviçre midir orda bir yerde parti kuruldu. mithat bereket'in belgeseli var bu konu üzerine trt'de izlemiştim. arayın bulabilirsiniz, napster'ı falan hep anlatıyor. bakmayın burda bi kıllık çıkmış adam orda destekçiler sayesinde parti kurmuş parlementoya girmiş.
haber burda: http://mserdark.com/genel/turkiye-korsan-partisi-kuruluyor
-
yns_berk bunu yazdı:
-----------------------------
bu parti meselesi gerçekleşti. the pirate bay için isveç mi isviçre midir orda bir yerde parti kuruldu. mithat bereket'in belgeseli var bu konu üzerine trt'de izlemiştim. arayın bulabilirsiniz, napster'ı falan hep anlatıyor. bakmayın burda bi kıllık çıkmış adam orda destekçiler sayesinde parti kurmuş parlementoya girmiş.
haber burda: http://mserdark.com/genel/turkiye-korsan-partisi-kuruluyor
-----------------------------biliyorz zaten dedıgın partı hakkında yorum yapıyoruz zaten ısmı korsan partı en son secımde yuzde 7 oy almıştı :)
-
drexler bunu yazdı:
-----------------------------
yns_berk bunu yazdı:
-----------------------------
bu parti meselesi gerçekleşti. the pirate bay için isveç mi isviçre midir orda bir yerde parti kuruldu. mithat bereket'in belgeseli var bu konu üzerine trt'de izlemiştim. arayın bulabilirsiniz, napster'ı falan hep anlatıyor. bakmayın burda bi kıllık çıkmış adam orda destekçiler sayesinde parti kurmuş parlementoya girmiş.
haber burda: http://mserdark.com/genel/turkiye-korsan-partisi-kuruluyor
-----------------------------biliyorz zaten dedıgın partı hakkında yorum yapıyoruz zaten ısmı korsan partı en son secımde yuzde 7 oy almıştı :)
-----------------------------"isveçteki gibi"yi kaçırmışım pardon
-
amerikada yaşaşam demekki 2321653 kere müebbete çarptırılacam :D
