folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternetten İndirdiği Şarkılar Kabusu Oldu



İnternetten İndirdiği Şarkılar Kabusu Oldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    İnternetten indirdiği şarkılar kabusu oldu

       
         
    Selim ÖZTÜRK / hurriyet.com.tr 5 Kasım 2010
    ABD'de yaşayan ve bir dosya paylaşım programı aracılığıyla bilgisayarına 24 adet MP3 indirdiği belirlenen Jammie Thomas-Rasset, mahkemece 1.5 milyon dolar para cezasına çarptırıldı.

    LIMEWIRE DE KAPATILMIŞTI

    Bir hafta öncesinde telif haklarını çiğnediği gerekçesiyle LimeWire'i paylaşıma kapattıran RIAA (Amerika Kayıt Endüstrisi Birliği) , bu kez de yasal olmayan yollardan bilgisayarına şarkı indiren bir kullanıcıyı 1.5 milyon dolar para cezasına mahkum ettirdi.

    ABD'de bulunan Minnesota eyaletinde yaşamını sürdüren Jammie Thomas-Rasset'in, LimeWire ile benzer şekilde çalışan Kazaa isimli paylaşım programından 24 şarkıyı illegal olarak bilgisayarına indirildiği tespit edildi. Ardından mahkemece her bir şarkı için 62 bin 500 dolar tazminat ödemesine karar verilen Rasset ise karara itirazda bulunacağını dile getirdi.

     

     

    http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/16225821.asp?top=1


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Aslında isveçteki gibi bir korsan partisi açıp, meclise girip sonra da iktidar olup bu telif hakkı saçmalığını kaldırmak lazım. En azından ülkemiz için. Bir de ttnet denilen ülkemizin güzide sömürücü kurumunu devletleştirip ardından onu Google fiber ile birleştirip işbirliği içinde internet sağladık mı tamamdır.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aslında isveçteki gibi bir korsan partisi açıp, meclise girip sonra da iktidar olup bu telif hakkı saçmalığını kaldırmak lazım. En azından ülkemiz için. Bir de ttnet denilen ülkemizin güzide sömürücü kurumunu devletleştirip ardından onu Google fiber ile birleştirip işbirliği içinde internet sağladık mı tamamdır.


    -----------------------------

    nasıl plan höh :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aslında isveçteki gibi bir korsan partisi açıp, meclise girip sonra da iktidar olup bu telif hakkı saçmalığını kaldırmak lazım. En azından ülkemiz için. Bir de ttnet denilen ülkemizin güzide sömürücü kurumunu devletleştirip ardından onu Google fiber ile birleştirip işbirliği içinde internet sağladık mı tamamdır.


    -----------------------------

    nasıl plan höh :D


    -----------------------------

    çok hayalı bır plan ama düşünmesı ble güzel korsan parti rullzzz (:


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    bu parti meselesi gerçekleşti. the pirate bay için isveç mi isviçre midir orda bir yerde parti kuruldu. mithat bereket'in belgeseli var bu konu üzerine trt'de izlemiştim. arayın bulabilirsiniz, napster'ı falan hep anlatıyor. bakmayın burda bi kıllık çıkmış adam orda destekçiler sayesinde parti kurmuş parlementoya girmiş.

    haber burda: http://mserdark.com/genel/turkiye-korsan-partisi-kuruluyor


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    yns_berk bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu parti meselesi gerçekleşti. the pirate bay için isveç mi isviçre midir orda bir yerde parti kuruldu. mithat bereket'in belgeseli var bu konu üzerine trt'de izlemiştim. arayın bulabilirsiniz, napster'ı falan hep anlatıyor. bakmayın burda bi kıllık çıkmış adam orda destekçiler sayesinde parti kurmuş parlementoya girmiş.

    haber burda: http://mserdark.com/genel/turkiye-korsan-partisi-kuruluyor


    -----------------------------

    biliyorz zaten dedıgın partı hakkında yorum yapıyoruz zaten ısmı korsan partı en son secımde yuzde 7 oy almıştı :)


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    drexler bunu yazdı:
    -----------------------------

    yns_berk bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu parti meselesi gerçekleşti. the pirate bay için isveç mi isviçre midir orda bir yerde parti kuruldu. mithat bereket'in belgeseli var bu konu üzerine trt'de izlemiştim. arayın bulabilirsiniz, napster'ı falan hep anlatıyor. bakmayın burda bi kıllık çıkmış adam orda destekçiler sayesinde parti kurmuş parlementoya girmiş.

    haber burda: http://mserdark.com/genel/turkiye-korsan-partisi-kuruluyor


    -----------------------------

    biliyorz zaten dedıgın partı hakkında yorum yapıyoruz zaten ısmı korsan partı en son secımde yuzde 7 oy almıştı :)


    -----------------------------

    "isveçteki gibi"yi kaçırmışım pardon


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    amerikada yaşaşam demekki 2321653 kere müebbete çarptırılacam :D


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
Toplam Hit: 873 Toplam Mesaj: 8