IOS 7 Ekran Konumu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nepnesomao
    nepnesomao's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2009
    Erkek

    Herkese selam,

     

    Arkadaşlar bir önceki açtığım konuda kamera problemlerinden bahsetmiştim çok şükür onları gönderdiğiniz linkler tutorial ler sayesinde çözdüm :) şimdi ki problemim ise uygulamamdaki ekranlarının kiminin yatay konumda kiminin ise dikey konumda olması. Benim yapmak istediğim telefonun veya IPad in konumu ne olursa olsun ( yatay veya dikey ) uygulamadaki o an görüntülenen ekranın konumunun değişmemesi. Örnek olarak ben bir ekranı yatay olarak ayarladıysam o ekran telefon dikey konumda dahi olsa yatay görüntülenmesi.

     

    Bunu programlamatik olarak nasıl yapabilirim?

     

     


    Amat Victoria Curam
Toplam Hit: 668 Toplam Mesaj: 1