IOS 7 Ekran Konumu ?
-
Herkese selam,
Arkadaşlar bir önceki açtığım konuda kamera problemlerinden bahsetmiştim çok şükür onları gönderdiğiniz linkler tutorial ler sayesinde çözdüm :) şimdi ki problemim ise uygulamamdaki ekranlarının kiminin yatay konumda kiminin ise dikey konumda olması. Benim yapmak istediğim telefonun veya IPad in konumu ne olursa olsun ( yatay veya dikey ) uygulamadaki o an görüntülenen ekranın konumunun değişmemesi. Örnek olarak ben bir ekranı yatay olarak ayarladıysam o ekran telefon dikey konumda dahi olsa yatay görüntülenmesi.
Bunu programlamatik olarak nasıl yapabilirim?
Toplam Hit: 668 Toplam Mesaj: 1
