İos İçin Ücretsiz Http Tracker
-
Selamlar,
iphone ne da bi uygulama var bu bir siteye bağlanıp ses dosyası çalışıyor bu sitenin adresini öğrenmem gerek. Android de bluestack tarzı bi şeyle öğrenilebilir ama iOS da nasıl yaparım bilmiyorum. Daha önce bu tarz bi şey kullanmış olanınız varsa makbule geçer. Ücretsiz yoksa ücretli de olabilir
-
hala bi şey bulamadım... bulduklarım sadece kedi içindeki browser a bakıp bi gösteriyorlar..
-
hangi uygulama o ?
-
bilgisayarına connectify kur telefonunu bilgisayarın üzerinden internete çıkart sonrada microsoft network monitor kur giden veriyi kontrol et.
-
@vbdream, her hangi bir uygulama hocam çok önemli değil maksat öğrenmek..
@elizabeth, akıllıca yöntem ancak ben mac kullanıyorum ve orda connectify yok :) mac os a da tam hakim değilim, windows tarafıyla uğraşmak istemiyorum. ayrıca aradılığım çözüm ios için bir application.. yoksa en kötü ihtimal, mac e fiddler kurar yaparım dediğini.. ama aradığım şey başka..
teşekkürler cevaplar içn
unbalanced tarafından 16/Oca/14 17:59 tarihinde düzenlenmiştir -
networktaki datayi scrap ederek hangi siteden ne aliyor veriyor ogrenebilirsin
-
Şanslısın hocam bugün öyle birşey lazım olmuştu araştırma yapmıştım ve sonra bulduklarımı yazmıştım. Bi bak bakalım senin zımbırtı http üzerinden haberleşiyorsa aşağıdaki yöntemle sniff edebilirsin.
http://www.ayberkcal.com/?p=698
-
network un scrap edilmesi gibi bi şeyi ilk ke duydum.. sniff edilmek neyse de bilgim yok bu konuda..
@terror, hocam şimdi fiddler in mac os sürümü yok,mono nun bi zımbırtısı var onunla halledilebilir de o işe girmek istemiyorum.
http://fiddler2.com/documentation/Configure-Fiddler/Tasks/ConfigureForMac
verdiğin linkin orjinalini buldum zaten hocam ama işte fiddler için de harici şeyler yüklemek gerek ve çalışma garantisini bilmiyorum..
aslında mac deki interneti paylaşabilseydim yapardım bu dediğimi ama görmüyor hiç bi şey. bu macbook da da ethernet yok o yüzden wifi kullanarak wifi yi paylaştıramıyorsun (kendi yazılımı ile), bluetooth kalıyor, ama iphone un da bluetooth u çalışmıyor sürüm yükseltmesi yaptıktan sonra.. öyle kaldım yani :)) ben de iphone da çalışacak bi uygulamaya bakıyorum
