İp Atayamama Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Başlıkta yazım yanlışı varsa affola arkadaşlar

    Sorunum şu 

    Mesela PC ler arası kablosuz ağ kuruyoruz herşey tamam minecraft a giriyoruz arkadaş kuruyor oyunu onda oyun ip si olarak : 0.0.0.0:12343 veriyor diğer arkadaşın pc den baktığımızda server ip si 169.254 vs.vs olarak veriyor bu yüzden başka oyunlardada oynuyamıyoruz nedendir acaba bu ? 

    169. lu ip yi yazarak girebiliyorum servera ama bazı oyunlarda bunu yazamadığımız için sorun ooluyor örn : TorchLight II

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    ip atlayamama diye okuyan tek benmiyim ?

    Yuh amk atlayamadığınız ip içindemi konu açacaksınız diye yazmaya giren tek benmiyim ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    İp Atlayamama diye okudum, girip okuyunca güldüm kendime :)

    Arkadaşın kurunca localhostunda olduğundan 0.0.0.0:12343 veya :12343 veya 127.0.0.1:12343 olarak görmesi ulaşması çok normal. Aynı ağdaki diğer bilgisayarlarla iletişim kurman içinde, o bilgiyara atadığın ya da DHCP den atanan otomatik ip yi bilmen gerekmesi çok normal. Ha ne olur, DNS server kurarsınız, serverimiz.com u 169.254.1.1 olarak atayıp öyle ulaşırsınız da, anlattığın zaten olması gereken normal bir olay.

     

    TorchLight 2 de nasıl bulup ulaşman gerekiyor makinaya ? Daha steamden satın alamadım oyunu, merak ediyorum ben de :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    bende ilk okuduğumda ayağı yerden kesilmiş zıplayamıyor heral sandım la


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    ErotikPanda bunu yazdı

    ip atlayamama diye okuyan tek benmiyim ?

    Yuh amk atlayamadığınız ip içindemi konu açacaksınız diye yazmaya giren tek benmiyim ?

    Aynısını ben yazdım sayın.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek
    ErotikPanda bunu yazdı

    ip atlayamama diye okuyan tek benmiyim ?

    Yuh amk atlayamadığınız ip içindemi konu açacaksınız diye yazmaya giren tek benmiyim ?

    yemin ederim bu yorumu okuyana kadar ip atlayamama diye okudum

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    SpArK bunu yazdı

    İp Atlayamama diye okudum, girip okuyunca güldüm kendime :)

    Arkadaşın kurunca localhostunda olduğundan 0.0.0.0:12343 veya :12343 veya 127.0.0.1:12343 olarak görmesi ulaşması çok normal. Aynı ağdaki diğer bilgisayarlarla iletişim kurman içinde, o bilgiyara atadığın ya da DHCP den atanan otomatik ip yi bilmen gerekmesi çok normal. Ha ne olur, DNS server kurarsınız, serverimiz.com u 169.254.1.1 olarak atayıp öyle ulaşırsınız da, anlattığın zaten olması gereken normal bir olay.

     

    TorchLight 2 de nasıl bulup ulaşman gerekiyor makinaya ? Daha steamden satın alamadım oyunu, merak ediyorum ben de :)

    0.0 olunca görmüyor 2 pc birbirini ikimizinde ağ ayarları otomatik ip de güvenlik duvarları da kapalı .

    TorchLight II güzel oyun bende orjinal değil fakat Lan dan oynanabilir sanırım 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı
    SpArK bunu yazdı

    İp Atlayamama diye okudum, girip okuyunca güldüm kendime :)

    Arkadaşın kurunca localhostunda olduğundan 0.0.0.0:12343 veya :12343 veya 127.0.0.1:12343 olarak görmesi ulaşması çok normal. Aynı ağdaki diğer bilgisayarlarla iletişim kurman içinde, o bilgiyara atadığın ya da DHCP den atanan otomatik ip yi bilmen gerekmesi çok normal. Ha ne olur, DNS server kurarsınız, serverimiz.com u 169.254.1.1 olarak atayıp öyle ulaşırsınız da, anlattığın zaten olması gereken normal bir olay.

     

    TorchLight 2 de nasıl bulup ulaşman gerekiyor makinaya ? Daha steamden satın alamadım oyunu, merak ediyorum ben de :)

    0.0 olunca görmüyor 2 pc birbirini ikimizinde ağ ayarları otomatik ip de güvenlik duvarları da kapalı .

    TorchLight II güzel oyun bende orjinal değil fakat Lan dan oynanabilir sanırım 

    Abicim dediğim gibi 0.0 lıdan tabi ki göremezsin, üstte yazdığım o 3 adres, serverı kuran kişinin makinası içindeki yerel adresler, sadece o kişi ulaşabilir. Sizler, aynı ağdayken, o bilgisayara network tarafından atanan ip adresi ile ulaşmak zorundasınız. Modeminizin/ROuterınızın DHCP si veya DHCP serverınız sonuçta ip verdi veya atadınız, o ip ile bağlanabilirsiniz.

    Ayrıca torch light 2 nin LAN ile ilgili bug ı varmış galiba, internette epey şey var aratırsan "torchlight 2 lan problem" diye.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Şimdi ne yapmam gerekiyor kafam karıştı :)

Toplam Hit: 979 Toplam Mesaj: 9