İp Kamera Aldık..
-
arkadaşlar camera aldık ıp camera aldık.. programınıda kurdumm.. kendi bilgisayarımdan goruomm.. ama bşka bilgisayardan izliyemiomm.. bna telekomdan ıp al dediler aldımm.. bn ıp i aldımm ama nsl kullancağımı bilmiom... yardımcı olursanız sevinirim.. kısacası bşka bilgisayardan izlemek istiom cameralı yeri..
-
hoca sen kendindemisin?
-
slm arkadaşım türktelekomda sabit ip almışsın zaten ip cameranın ipsini router özellikli bir modeme giriş yapıyon tükr telekomdan aldıgın sabit ip de modemin geçerli sabit ipsi yapıyosun yalnız modemin firewall ayarlarını yap yani dışardan erişime izin ver yoksa göremezsin eğer bu bilgi yetmezse mesaj at sana detaylı bilgi gönderirim kolay gelsin
Toplam Hit: 897 Toplam Mesaj: 3
