İp Kamera Aldık..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sebastian
    sebastian's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek
    arkadaşlar camera aldık ıp camera aldık.. programınıda kurdumm.. kendi bilgisayarımdan goruomm.. ama bşka bilgisayardan izliyemiomm.. bna telekomdan ıp al dediler aldımm.. bn ıp i aldımm ama nsl kullancağımı bilmiom... yardımcı olursanız sevinirim.. kısacası bşka bilgisayardan izlemek istiom cameralı yeri..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    hoca sen kendindemisin?

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enicma
    enicma's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    slm arkadaşım türktelekomda sabit ip almışsın zaten  ip cameranın ipsini router özellikli bir modeme giriş yapıyon tükr telekomdan aldıgın sabit ip de modemin geçerli sabit ipsi yapıyosun  yalnız modemin firewall ayarlarını yap yani dışardan erişime izin ver yoksa göremezsin eğer bu bilgi yetmezse mesaj at sana detaylı bilgi gönderirim kolay gelsin
Toplam Hit: 897 Toplam Mesaj: 3