folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Ip Kayıt Sistemi -Sorunsalı-



Ip Kayıt Sistemi -Sorunsalı-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Bloğuma giriş çıkışları takip için ip kayıt sistemi yazdım. Ufak tefek kodlardan oluşan bu sistemde anasayfaya include ettiğim bir php sayfacığı ile metin belgesi dosyasına ip-tarayıcı-yönlendirici site bilgilerini kayıt ettirebiliyorum fakat beceremediğim bir tek yer var, giriş tarihini nasıl yazacağımı bulamadım. Kayıt ettirebildiğim php örneği aşağıda var.

    <?php
    $ipadres = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];
    $browser = $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"];
    $referer = $_SERVER["HTTP_REFERER"];
    $ipkayit = fopen("ip/cguley.txt", "a");
    fwrite($ipkayit,"<strong>$ipadres</strong> / $browser / $referer<hr>");
    ?>


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    $tarih=date('d-m-Y');

    edit: saatte eklemek istersen $tarih=date('d-m-Y H:i:s');


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    Carbure bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bloğuma giriş çıkışları takip için ip kayıt sistemi yazdım. Ufak tefek kodlardan oluşan bu sistemde anasayfaya include ettiğim bir php sayfacığı ile metin belgesi dosyasına ip-tarayıcı-yönlendirici site bilgilerini kayıt ettirebiliyorum fakat beceremediğim bir tek yer var, giriş tarihini nasıl yazacağımı bulamadım. Kayıt ettirebildiğim php örneği aşağıda var.

    -----------------------------

    örnekdeki kodu .php sayfası yapıp indexden  ifame kodu ile çağırsam çalışırmı? ftp den de cguley.txt dosyası oluşturup yazma izni versem çalışır mı? php bilgim yokda joomla siteme böyle bir kod koymak istiyorum


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    oliWeR bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    örnekdeki kodu .php sayfası yapıp indexden  ifame kodu ile çağırsam çalışırmı? ftp den de cguley.txt dosyası oluşturup yazma izni versem çalışır mı? php bilgim yokda joomla siteme böyle bir kod koymak istiyorum

    -----------------------------

    çalışır hocam


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    çizik


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    $tarih=date('d-m-Y');

    edit: saatte eklemek istersen $tarih=date('d-m-Y H:i:s');


    -----------------------------

     

    çalışmadı.

    yazdığı şey &tarih diye geçiyor.


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    iframe şeklinde çekme hocam, footer, header gibi her sayfada olan bir kısma koy.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
Toplam Hit: 1429 Toplam Mesaj: 7