Ip Sabitleme..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Arkadaşlar bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı ?
    Uo Server'ı acıcam ve bunu yapmak için ip sabitlemem lazım ve değiştiği zaman userlar giremiyor..
    Bunu nasıl sağlayabilirim ?

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    no-ip servisini kullanman yada ttnet"e statik ip başvurusunda bulunman gerekiyor(paralı).

    λ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    hoca ağ bağlantılarım'ı denedin mi?
    yerel ağ bağğlantısına gir özellikler'den "internet iletişim kuralları(TCP/IP)" yazan yeri seç ve özellikler de tekrar "aşağıdaki ip adresini kullan" butonunu seçip ip ni gir.
    boyle sen tekrar otomatik yapana kadar sabit olması lazım. :))

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Senin dediğin pcnin routerla kendi ağında belirtilen ipyi almasına neden olur :))

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    No-ip'yi denedim.. Çok karmaşık ya anlayamadım.. Elimde bi döküman varda.. oLmadı..
    Tarantula senin dediğin başka olay kardeş sağolasın :)

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Yok hoca zorlanacak birşey üye falan olup adresini seçeceksin.Sonrada programı indirip mailini şifreni falan gireceksin.Her modeme reset attığında otomatik o güncelleyecek.

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Peki birdaha deneyeyim..
    Başka yolunu bilen varsa işimi kolaylaştırır..
    FireX tşkler kardeş...

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    Ptt ye ugraman gerek .. ha bu arada antalyadan bi eleman uo server acacagini söylemis bizim bi arkadasa usakta arkadas..
    o musun diye merak ettim malum belkide olabilir..neyse o isen pm atarsin yada server'i actikdan sonra ..ismini pmle yollada ..senin server'a bakam (: ille oyuna baslatcekler adami yaf..
    kolay gelsin..

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palu!123!alu
    Palulu
    Palulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2005
    Erkek
    Arkadaşım bu konuda elimde bir döküman var onu sana veriyorum umarım işine yarar ben bir ara dökümandakileri uyguladım işimi gördü umarım seninde işini görür. Bu arada bu döküman alıntıdır.

    http://www.hemenpaylas.com/download/1339284/no-ip.rar.html

    Beklenen Gün Gelecekse Çekilen Çile Kuıtsaldır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Kardeş verdiğin dökümanda resimler görünmüyor..
    Neyse dur bakalım..
    Elimdeki dökümanı bir deneyeyim de..

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
Toplam Hit: 1093 Toplam Mesaj: 10