IP Yenileme Sorunum Var.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bouble
    Bouble's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    2 kişi internet kullanıcaz swichten dağıtıyoruz. switchte iki bilgisayarında ışıgı yanıyor fakat bir makinanın bağlantısında sorun var. IP otomatik algılamada ayarlı, ama sınırlı baglantı sorunu veriyor. kendim ip yazamadım bilmediğimden ve onar dediğimde ise IP yenilenemiyor yöneticiye başvurun yazısı alıyorum. ne yapabilirim bu sorun hakkında?


    gençsen dünya senindir, dünyayı sen yaratırsın..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    interneti switch siz olarak routerden paylaşmayı denediniz mi ?

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bouble
    Bouble's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    denedim kardeşim sorunum hala devam ediyor..


    gençsen dünya senindir, dünyayı sen yaratırsın..
Toplam Hit: 847 Toplam Mesaj: 3