İpad 2 Hakkında Birkaç Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

     

    ipad 2'ye sarmış durumlardayım bu aralar aklıma takılan birkaç soru var size sorayım istedim

     

    ipad ile bütün video formatlarını kopyalayıp izleyebilirmiyiz ?

    (.srt) uzantılı alt yazı film izleme şansımız varmı ?

    mp3 kopyalayıp dinleyebilirmiyiz ?

    bilgisayardan istediğimiz her dosyayı atabilirmiyiz  ?

     

     çok farklı bir işletim sistemi var biliyorum o yüzden size sormak istedim

    bu işlemleri yaparken yasa dışı olan bir programmı kullanmamız lazım ?

    adamlar itunes üzerinden 1 $'a müzik satıyorlarmış en çok parayı ordan kazanıyorlar zaten filmler için fiyat nasıldır bilemem ve Türkçe film bulma şansımız ne derecede bilmiyorum


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    voltigore
    voltigore's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    şanslısın ipad2 ye jailbreak çıktı.jailbreak yaptıktan sonra Cydia da satılan PwnTunes uygulaması ile itunes olmadan her bilgisayardan ipod da oynatmak üzere mp3 atabilirsin.

    jailbreak sız olarak da:

    alacaksan 3g li olmayan modeli al derim çünkü 4.3.4 sürümü çıktığında 3g li olanlar patlayacak 

    appstore da filmleri izlemek için bir sürü program var, tüm formatları alt yazılı olarak izleyebilirsin

    mp3 atma işlemini itunes dan yapabilirsin ipod üzerinden çalarsın. veya app store dan bir mp3 programı indirip itunes dan onun klasörüne atarsın veya indirdiğin program izin veriyorsa wireless ftp kurup filezilla gibi bir programla atarsın.

    usbdrive uygulaması ile de her türlü dosyayı itunes veya wireless ftp ile cihaza atabilirsin.

    ayrıca dropbox kullanmanı öneririm. 


    Geyik Candır :]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Coiner
    Coiner's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    ipad e o kadar para verene kadar piyasada ucuz android li tabletler var. Film izlemek için bende almayı düşünüyorum birtane ama fakirliğin gözü kör olsun :D


    www.fenomenevi.com | Sosyal medyanın her mecrasında 6 yıldır kesintisiz olarak müşterilerimize destek vermekteyiz. Amacımız müşteri deneyimini en üstte tutmak ve hizmetlerimize 24 saat devam edebilmek. Fenomenevi.com adresinden 7/24 kesintisiz olarak sipariş verebilirsiniz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    hocam oplayer adinda bir uygulama kullaniyorum, avi ve mkv uzantili dosyalar ile ayni addaki srt altyazi ile gayet rahat izleniyor, mp3lerde de bi sikinti yok, ayrica androide falan da gayet karsiyim, applein app storeu 1 numaradir, tamam belki angry birds falan digerlerinde de var ama mesela fruit ninja yok, daha bir cok sey de var.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    bilgiler için teşekkürler arkadaşlar


    KNOWLEDGE IS POWER!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    xoom iyide türkiye de pahalı , 800 liralık aleti yaptılar 2 milyar helal olsun ttnet.

    tablet almak için çok erken hocam , bekle bi daha saglam android tabletler çıksın

Toplam Hit: 1324 Toplam Mesaj: 6