Ipad Çakması Epad?
-
Beyler herşeyin çakması olduğu gibi ipadınde çakması bulunuyor.Peki 300-400 lira bu cihazlara verilmesi konusuna nasıl bakıyorsunuz? sistem özellikleri pekde fena gelmedi bana.
iş görürmü ipada gibip 2000 lira vermeye pek meraklı değilim bilgisayar alırım daha iyi :)
-
android'in bugünlerde daha çok telefonlarda işletim sistemi olarak kullanıldığını düşünürsek sence nasıldır ?
ürün destek durumu da yok. hiçbişey yok. inan benim telefonumun özellikleri de bunla aynı. 75tl daha fazla sence iyi mi ?
-
samsungun galiba bi tane ipad'a benzer 2003de yapilmis pad'İ vardi. ipadden sistem özellikleri daha iyiydi, ipadde usb girişi bile yokken onda vardi. suanda oldukca ucuzdur bence. onu satan bi yer bulabilsem alicam
-
ben ce tirlyonalrı olsa apple pc si dışında apple dan bişi alma adamların hem ürünü pahalı hemde uygulamaları pahalı iphone gördük adam akıllı bluetooth bile yok benim kaatiim böyle elmaya karşı
-
dealextreme'de 100$ bu alet.
ne kasıyorsun istiyorsan 150TL'ye kapına gelsin.
işe yarar mı bilmem tabi.
-
x3uqm4 bunu yazdı:
-----------------------------samsungun galiba bi tane ipad'a benzer 2003de yapilmis pad'İ vardi. ipadden sistem özellikleri daha iyiydi, ipadde usb girişi bile yokken onda vardi. suanda oldukca ucuzdur bence. onu satan bi yer bulabilsem alicam
-----------------------------sony umpc'leri diyorsan hiç te ucuzlamadı.
-
Çakma olan bütün dokunmatik ekranlılarda mutlaka bi sorun oluyo şahsen bende Iphone un çakması var çok zorlanıyorum dokunmatik ekranı kullanırken , mecburen kullanmak zorundayım yapcak bişi kalmıyo . .
-
epad aşırı dandik ama irobotun apadı var o aşırı kaliteli.
arkadaş almış nedenini anlayamadım ama ipadden daha kalıteli birşey üretmişler apad.
irobot apad üstelik 3g olayıda var. :D 350 lirahttp://urun.gittigidiyor.com/YENI-3G-7-quot-APAD-iROBOT-TABLET-PC-1-2-GHZ-KAMERA_W0QQidZZ29428117
