İphone 3G Update Yaparken Sorun
-
Müridler elime iphone 3g geçti.JB'liymiş, ben bunu itunes üzerinden update yaptım hata verdi ve itunes logosuyla kablo ekranda duruyor saatlerdir :| Bir türlü çözemedim, 3.1.3 sürümüne dönem dedim 1015 hatası verdi :S Yardımınızı esirgemeyin lütfen.
-
iReb programı ile onu çözdüm sırada imei var :D
Toplam Hit: 994 Toplam Mesaj: 2
