İphone 3G Update Yaparken Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Müridler elime iphone 3g geçti.JB'liymiş, ben bunu itunes üzerinden update yaptım hata verdi ve itunes logosuyla kablo ekranda duruyor saatlerdir :| Bir türlü çözemedim, 3.1.3 sürümüne dönem dedim 1015 hatası verdi :S Yardımınızı esirgemeyin lütfen.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    iReb programı ile onu çözdüm sırada imei var :D

Toplam Hit: 994 Toplam Mesaj: 2