İphone 3Gs Yurtdışı Yardım..
-
müritler başlıkdan anlaşılıca üzere yurtdısından iphone 3gs aldırdım.
tel 10 temmuzda içeri giriş yaptı ama arkadas bana daha 3 gün önce yollayabildi her neyse.
pasaportla kayıta gittim fakat bir ayı geçtiği için giriş tarihi etmediler kayıt tmm dedik
hattı taktım telefona normal çalıstı sanırım bi 15 gün süresi varmıs
bugünde norml kullanırken ilk kez bilgisayardan i tunnese bağladım eşleme falan da yaptım hatta bi de zil sesi attım içine
sonrasında tel çekmemeye basladı o ara baska bir kart taktığımda çekti fakat benimkini çekmedi
su anda ise her ikisinide çekmiyor ayarlardan operatör kısmı da gelmiyor
pek fazla bilgim yok iphone hakkında acemide sayılırım bna nasıl bir çözüm önerirsiniz_?
edit: baska bi yere uğradım kayıt için adam biz hallederiz dediler pasaportun fotokopisini falan da verdim bi hafta içinde kayıtlı olur sanırım.. cihz unlock lu bu arada..
-
Bence bi restore et ayrica iphone cok iyi bi telefon suan bu merni iphonede n yaziyorum
-
hocam restore ettikden sonra jb ve ya her hngi bir proğram kurmam gerekir mi yurt dısından geldiği için..
-
hocam 15 günlük süresi en uzun süre adamlar 4 gün içinde kesebilir. sen teline hattı ne zaman taktın ve kayıt ettirdinmi pasaporta ettirmediysen ettir.
edit yurt dışından gelmiş birine kayıt ettr hocam
-
telefonunu kapatıyorlar, 1-2 gün öyle can cekişir gibi bi cekiyo bi cekmiyo durumları olabiliyor, benim zamanında nokia 95im garantiden yenisiyle deişmişti yurt dısından gelmişti yenisi kayıt etmemiş mallar aynen bendede öyle olmustu
-
Hocam jb yapacaksan restore yapamaZsin siler yeniden yuklersin sn0wBreeze ile yap nasilyapacagini bilmiyosan youtubede binlerce video var bu konuyla ilgili
