İphone 3Gs Yurtdışı Yardım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaLiTe
    KaLiTe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2009
    Erkek

    müritler başlıkdan anlaşılıca üzere yurtdısından iphone 3gs aldırdım.

    tel 10 temmuzda içeri giriş yaptı ama arkadas bana daha 3 gün önce yollayabildi her neyse.

    pasaportla kayıta gittim fakat bir ayı geçtiği için giriş tarihi etmediler kayıt tmm dedik

    hattı taktım telefona normal çalıstı sanırım bi 15 gün süresi varmıs

    bugünde norml kullanırken ilk kez bilgisayardan i tunnese bağladım eşleme  falan da yaptım hatta bi de zil sesi attım içine

    sonrasında tel çekmemeye basladı o ara baska bir kart taktığımda çekti fakat benimkini çekmedi

    su anda ise her ikisinide çekmiyor ayarlardan operatör kısmı da gelmiyor

    pek fazla bilgim yok iphone hakkında acemide sayılırım bna nasıl bir çözüm önerirsiniz_?

    edit: baska bi yere uğradım kayıt için adam biz hallederiz dediler pasaportun fotokopisini falan da verdim bi hafta içinde kayıtlı olur sanırım.. cihz unlock lu bu arada..


    Yalnış Bir Öyküdeyim Beni Yeniden Yaz . . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek
    Bence bi restore et ayrica iphone cok iyi bi telefon suan bu merni iphonede n yaziyorum

    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaLiTe
    KaLiTe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2009
    Erkek

    hocam restore ettikden sonra jb ve ya her hngi bir proğram kurmam gerekir mi yurt dısından geldiği için..


    Yalnış Bir Öyküdeyim Beni Yeniden Yaz . . .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    hocam 15 günlük süresi en uzun süre adamlar 4 gün içinde kesebilir. sen teline hattı ne zaman taktın ve kayıt ettirdinmi pasaporta ettirmediysen ettir.

    edit yurt dışından gelmiş birine kayıt ettr hocam 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    telefonunu kapatıyorlar, 1-2 gün öyle can cekişir gibi bi cekiyo bi cekmiyo durumları olabiliyor, benim zamanında nokia 95im garantiden yenisiyle deişmişti yurt dısından gelmişti yenisi kayıt etmemiş mallar aynen bendede öyle olmustu


    Amphetamine Logic.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek
    Hocam jb yapacaksan restore yapamaZsin siler yeniden yuklersin sn0wBreeze ile yap nasilyapacagini bilmiyosan youtubede binlerce video var bu konuyla ilgili

    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
Toplam Hit: 1371 Toplam Mesaj: 6