İphone
-
selam arkdaşlar.iPhone um la ılgılı bi sıkıntım war.Bu mereti ilk cıktıgında almıstım baya bilgi sahibiydim ama biraz arayı souttuk heralde=) bi fun yannıslıkla updete edyım derken dalgınlıka 3G yi eskı wersıyon İphone a yukledım:D internet kartı yandı.sora tamır di falan dı filandı her telfonu itunes la bagladıgımda eşzamnlanıyr diyor we kendını sıfırlıyo.işin iicnden cıkmadım.şimdiiden teskrler.
-
konuyu biraz daha ac ki sana yardimci olayim.
birincisi 1. nesil iphone firmware dosyasini 3g ye yukleyemezsin zaten
yuklesende kart mart yanmaz :)
freak@ingilizanahtari.com ekle yardimci olayim
-
ya benim alete 3G yi yükledigmi we karti yaktıgım solendi.yanlıs hatrlamıyosam sim sorunu weriyodu..herneyse ben simdi eklıyrm.
Toplam Hit: 919 Toplam Mesaj: 3
