İphone

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek
    selam arkdaşlar.iPhone um la ılgılı bi sıkıntım war.Bu mereti ilk cıktıgında almıstım baya bilgi sahibiydim ama biraz arayı souttuk heralde=)  bi fun yannıslıkla updete edyım derken dalgınlıka 3G yi eskı wersıyon İphone a yukledım:D internet kartı yandı.sora tamır di falan dı filandı her telfonu itunes la bagladıgımda eşzamnlanıyr diyor we kendını sıfırlıyo.işin iicnden cıkmadım.şimdiiden teskrler.

    GranT Me SerEnity!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    konuyu biraz daha ac ki sana yardimci olayim.

    birincisi 1. nesil iphone firmware dosyasini 3g ye yukleyemezsin zaten

    yuklesende kart mart yanmaz :)

    freak@ingilizanahtari.com ekle yardimci olayim


    SYL 184
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek
    ya benim alete 3G yi yükledigmi we karti yaktıgım solendi.yanlıs hatrlamıyosam sim sorunu weriyodu..herneyse ben simdi eklıyrm.

    GranT Me SerEnity!
Toplam Hit: 919 Toplam Mesaj: 3