

İphone Downgrade ? ( İphone Versiyon Düşürme ?
-
Arkadaşlar iphone 3g kullanıuyorum ve sürümü 4.1.2 ben bunu en stabil versiyon olan 3.1.3 e düşürmek istiyorum,nasıl yapabilirim ? ayrıca net'ten 3.1.3 bulamadım yardımcı olacak var mı ?
-
halledebilirsen pm atabilir misin..?
-
önce burdan 3.1.3ü indir kirwiş
http://www.redmondpie.com/download-iphone-os-3.1.3-firmware-9140418/
burdada jb anlatıo ama sen bildiğin gbi yap
http://www.limonforum.com/gsm-pc-software/8051-iphone-313-firmware-jailbreak-iphone-313-jailbreak-islemi.html
-
Toplam Hit: 1626 Toplam Mesaj: 4