folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder İphone Downgrade ? ( İphone Versiyon Düşürme ?



İphone Downgrade ? ( İphone Versiyon Düşürme ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Arkadaşlar iphone 3g kullanıuyorum ve sürümü 4.1.2 ben bunu en stabil versiyon olan 3.1.3 e düşürmek istiyorum,nasıl yapabilirim ? ayrıca net'ten 3.1.3 bulamadım yardımcı olacak var mı ? 


    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    halledebilirsen pm atabilir misin..?


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek

    önce burdan 3.1.3ü indir kirwiş

    http://www.redmondpie.com/download-iphone-os-3.1.3-firmware-9140418/

    burdada jb anlatıo ama sen bildiğin gbi yap

    http://www.limonforum.com/gsm-pc-software/8051-iphone-313-firmware-jailbreak-iphone-313-jailbreak-islemi.html


    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 1626 Toplam Mesaj: 4