İphone İçin Mp3 Zil Sesi?
-
Beyler en uyuz olduğum yanlarından birisi 30 sn'lik zil sesi sınırı. böyle bir saçmalığa neden gerek duyulmuş?
Müziklerimi yükleyemiyorum. Bir dünya işlemden geçirip atmak işime gelmiyor. Yok mu mp3'leri zil sesi yapan program v.s.?
-
Telif hakki yuzunden diye biliyorum.
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
Telif hakki yuzunden diye biliyorum.
-----------------------------Diğer telefonlar ne olacak? Bence ondan değildir.
Hem zaten mp3'leri adam bilgisayarından telefona dinlemek için atıyor, ipod v.s...
Toplam Hit: 944 Toplam Mesaj: 3
