İphone İpad Müzik Sorusu.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    iphone ve ipad e gecmeyi dusunuyorum fakat ogrenmem gereken cok onemli iki husus var.

    android tablet ve s3 de muzik dinlerken kulakliktan en iyi sesi PowerAmp a yaptigim EQ ayariyla aliyorum.

    ipad ve iphone larda ayni ses kalitesini alabilirmiyim. ses eq ayarlari ile iyice oynsyabilirmiyim.

    dunstep trance rock house vb. dinliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam çok müzik dinlemem, bu yüzden arasındaki farkları falan bilmem ama Apple ürünlerini takip ederim.

    Sadece kulaklık konusunda yaptıklar ar-ge şudur;

    http://www.youtube.com/watch?v=8Rme3uZ_abc

    geri kalanını bilen arkadaşlar anlatır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Apple ürünlerindeki ses kalitesi s3 de ve android herhangi bir tablette yoktur.


    Hoop.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    zumsuk ve fcuk benim ogrenmek istedigim o deil.

    apple urunlerinin zate  kaliteli bir ses cikisina sahip olduklarini biliyorum. peki ozellestirme ne alemde

    ekolayzir ayalarlarindan bahsediyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam equalizer uygulamaları var bildiğim ;

    Ama dediğim gibi bu konuda pek bilgim yok. Yani ses çıkışı çok iyi olabilir ama özelleştirme konusunda android gibi olmayabilir. 

    Dediğim gibi bilgim yok, bilen , ayarları kurcalayan arkadaşlar daha güzel cevap verecektir.

    mesela :

    http://www.youtube.com/watch?v=Zxz9_K6_OtI

    **

    Equalizer diye arattığımda 122 tane uygulama çıkıyor. 30 tanesi tamamen equalizer uygulaması olsa, 5 lira kadar olanları var ama genelde ücretsiz ; mutlaka iyisi çıkar diye tahmin ediyorum.

    iPhone için sağlam equalizer uygulaması vardır yani.

    Şu linklere göz atabilirsin ;

    http://www.head-fi.org/t/624660/iphone-ipod-equalizer-app-for-best-music-listening-experience
    http://www.head-fi.org/t/528724/quality-eq-apps-for-ipod-iphone-ipad/375

    U
    ygulamlar burada toplanmış (isim olarak) : http://appcrawlr.com/ios-apps/best-free-apps-free-equalizer

    **

    Merak ettim bende bir tanesini indirip deneyeyim nasıl ses veriyormuş (:

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Dene hacim. Bende arkadaslarin ipad ve iphone de deneyecegim. PowerAmp gibi bir kalite yakalayamazsam nexus 10 alir gecerim.

     

    Bu arada ioscular bilmiyordur belki poweramp android in

    2. En cok satan ucretli uygulamasidir 

    PanxeR tarafından 20/Eyl/13 01:13 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 742 Toplam Mesaj: 6