İphone Jailbreak Mevzusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmtz326
    mmtz326's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2011
    Erkek

    sevgili arkadaslar telefona jailbreak yaptırdım dünde telfon kapanıp açıldı apple ın yeni sürümünü güncelledi heralde ben jailbreak i yakalattım. şimdi açılmıyor telf. genpa çıkışlı ancak açılışta İTUNES ve kablo işareti var nası çözeriz varmı yardım edecek yardımsever arkadaslar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Downgrade yapman gerekiyor sanırım.O sürüm için jailbreak çıkarsa o zaman jb yaparsın.

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    En son çare, iTunes'tan son yedeği geri yükleyeceksin sanırımda , jailbreak konusunda bir fikrim yok. Vardır bir çözümü, bulmuşlardır.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmtz326
    mmtz326's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2011
    Erkek

    arkadaslar çok tesekkürler ancak ben telefonu açamıyorum sadece itunes işareti birde beyaz kablo var başka ekran gelmiyor bilgisayarda da telf görünmüyor :(

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    telefonun modeli ve ios sürümü nedir ? Hangi yöntemle jailbreak yaptın ? 

    eğer pcnin telefonu görmesini istiyorsan cihaza reset at. yani home tuşuyla kilitlme tuşuna aynı anda elma logosunu görene kadar bas. işe yaramazsa dfu moduna al tekrar dene

    http://www.youtube.com/watch?v=ofpinyGlQ8I


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    Hocam dfu moda alıp 6.1 sürümü restore et. sonra da yeni cıkan jailbeak ile devam et. konusu aşağıda.

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Ios-6-1-Pwned-173203/

     


    İpimle kuşağım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek
    mmtz326 bunu yazdı

    arkadaslar çok tesekkürler ancak ben telefonu açamıyorum sadece itunes işareti birde beyaz kablo var başka ekran gelmiyor bilgisayarda da telf görünmüyor :(

     

    telefonun bır sekılde recovery mod a gırmıs

     

    dfu mod a alıp 6.1 elle göster

    yada kastırma bagla ıtunes e o senı yonlendırır

    jaılbreak a gelınce artık cogu uygulama zaten jaılbreaksız de yuklenebılıyor cok kasma derım


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmtz326
    mmtz326's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2011
    Erkek

    tamamdır arkadaslar çözdüm apple sürümünü geri yükledim jailbreak e gerek duymuyorum artık ilgilenen müritlere teşekkürlerimi sunarım :)

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

     iphone 4ü ilk defa jail break yaptım şu an.cydia iconu çıktı tıkladım

     

    welcom to cydia yazıyor.şimdi uygulamaları ve oyunları nasıl nereden indireceğim(acemilik işte)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    jayde bunu yazdı

     iphone 4ü ilk defa jail break yaptım şu an.cydia iconu çıktı tıkladım

     

    welcom to cydia yazıyor.şimdi uygulamaları ve oyunları nasıl nereden indireceğim(acemilik işte)

    http://iphonecake.com/appcake/index.php

    şimdilik burdan indir itunes ile at.


    He is finding himself.
Toplam Hit: 1071 Toplam Mesaj: 10