İphone Jailbreak Mevzusu
-
sevgili arkadaslar telefona jailbreak yaptırdım dünde telfon kapanıp açıldı apple ın yeni sürümünü güncelledi heralde ben jailbreak i yakalattım. şimdi açılmıyor telf. genpa çıkışlı ancak açılışta İTUNES ve kablo işareti var nası çözeriz varmı yardım edecek yardımsever arkadaslar.
-
Downgrade yapman gerekiyor sanırım.O sürüm için jailbreak çıkarsa o zaman jb yaparsın.
-
En son çare, iTunes'tan son yedeği geri yükleyeceksin sanırımda , jailbreak konusunda bir fikrim yok. Vardır bir çözümü, bulmuşlardır.
-
arkadaslar çok tesekkürler ancak ben telefonu açamıyorum sadece itunes işareti birde beyaz kablo var başka ekran gelmiyor bilgisayarda da telf görünmüyor :(
-
telefonun modeli ve ios sürümü nedir ? Hangi yöntemle jailbreak yaptın ?
eğer pcnin telefonu görmesini istiyorsan cihaza reset at. yani home tuşuyla kilitlme tuşuna aynı anda elma logosunu görene kadar bas. işe yaramazsa dfu moduna al tekrar dene
http://www.youtube.com/watch?v=ofpinyGlQ8I
-
Hocam dfu moda alıp 6.1 sürümü restore et. sonra da yeni cıkan jailbeak ile devam et. konusu aşağıda.
http://www.tahribat.com/Forum-Ios-6-1-Pwned-173203/
-
mmtz326 bunu yazdı
arkadaslar çok tesekkürler ancak ben telefonu açamıyorum sadece itunes işareti birde beyaz kablo var başka ekran gelmiyor bilgisayarda da telf görünmüyor :(
telefonun bır sekılde recovery mod a gırmıs
dfu mod a alıp 6.1 elle göster
yada kastırma bagla ıtunes e o senı yonlendırır
jaılbreak a gelınce artık cogu uygulama zaten jaılbreaksız de yuklenebılıyor cok kasma derım
-
tamamdır arkadaslar çözdüm apple sürümünü geri yükledim jailbreak e gerek duymuyorum artık ilgilenen müritlere teşekkürlerimi sunarım :)
-
iphone 4ü ilk defa jail break yaptım şu an.cydia iconu çıktı tıkladım
welcom to cydia yazıyor.şimdi uygulamaları ve oyunları nasıl nereden indireceğim(acemilik işte)
-
jayde bunu yazdı
iphone 4ü ilk defa jail break yaptım şu an.cydia iconu çıktı tıkladım
welcom to cydia yazıyor.şimdi uygulamaları ve oyunları nasıl nereden indireceğim(acemilik işte)
http://iphonecake.com/appcake/index.php
şimdilik burdan indir itunes ile at.
