İphone Problemi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pirefosyönel Üye
    Queltos
    Queltos's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Merhaba Müridler,

    Son 3 gündür çözemediğim ve şarjı çok sömüren bi sorun var. Sol üstteki loading simgesi mobil veri veya wifi ile bağlandıktan ortalama yarım saat sonra aktif hale gelip arkaplanda hiçbir uygulama açık olmadığı halde birşeyler güncelliyo veya bağlantıda kalıyor. İnterneti kestiğimde ise simge kalkıyor. iCloud Yedekleme ve Arkaplanda Uygulama Yenile seçenekleri kapalı olduğu halde simge kalkmıyor. Sorunun neyden kaynaklandığını çözemedim. Yardımcı olabilecek müridler varsa çok sevinirim...

    Model ve sürüm; iPhone 5, ios 7.1


    The brightest flame burns quickest!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    4s te yasamıştım aynı sorunu 3g yi açınca hiçbişe olmasada telefon yanıyordu. güzel bir restore et fabrika ayarlarına itunesle yükle sorun kalmaz. Muhtemelen kullandıgın bir uygulama ile ilgilidir hocam. 


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    bildirim merkezinde : kilitli/ekranda erişim, bugün görüntüsü hepsini kapat.. bildirimler görüntüsü elle sırala işaretle.

    ayarlar / genel / arkaplanda uygulama yenile kapatalım.

    ayarlarlar / gizlilik / konum servisleri kapatalım.

    icloud kısmında sadece iphone'umu bul açık kalsın diğerlerini kapat. yada arada bir unutkanlık falan oluyorsa konum kısmında sadece iphone'umu etkinleştir diğerlerini kapat istersen ama yinede şarjdan yer..

    mail, kişiler, takvimler / yeni verileri al / anında ilet kapatalım. en altında ELLE işaretle..

    ayarlar / itunes ve app store / hepsini kapatalım..

    facebook kullanıyorsan onuda oturumu kapat. facebook gireceğin zaman açarsın aynı şekilde twitter oturumuda kapatabilirsin ama twitter fazla şarj yemiyor sanırım..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pirefosyönel Üye
    Queltos
    Queltos's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    tbtgezgini bunu yazdı

    4s te yasamıştım aynı sorunu 3g yi açınca hiçbişe olmasada telefon yanıyordu. güzel bir restore et fabrika ayarlarına itunesle yükle sorun kalmaz. Muhtemelen kullandıgın bir uygulama ile ilgilidir hocam. 

    Aynen hocam şuan bile benim telefon biraz ısındı. En son çare olarak sıfırlayacağım. Bende bi uygulamadan kaynaklandığını düşünüyorum ama bi çözebilirsem o uygulamayı kaldırıcam.


    The brightest flame burns quickest!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pirefosyönel Üye
    Queltos
    Queltos's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    essan bunu yazdı

    bildirim merkezinde : kilitli/ekranda erişim, bugün görüntüsü hepsini kapat.. bildirimler görüntüsü elle sırala işaretle.

    ayarlar / genel / arkaplanda uygulama yenile kapatalım.

    ayarlarlar / gizlilik / konum servisleri kapatalım.

    icloud kısmında sadece iphone'umu bul açık kalsın diğerlerini kapat. yada arada bir unutkanlık falan oluyorsa konum kısmında sadece iphone'umu etkinleştir diğerlerini kapat istersen ama yinede şarjdan yer..

    mail, kişiler, takvimler / yeni verileri al / anında ilet kapatalım. en altında ELLE işaretle..

    ayarlar / itunes ve app store / hepsini kapatalım..

    facebook kullanıyorsan onuda oturumu kapat. facebook gireceğin zaman açarsın aynı şekilde twitter oturumuda kapatabilirsin ama twitter fazla şarj yemiyor sanırım..

    Hocam bu söylediğin yöntemlerin hepsini denedim, şarj süresi uzuyo fakat sorunu çözmüyo.


    The brightest flame burns quickest!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    aynı sorun bendede var


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    Queltos bunu yazdı
    essan bunu yazdı

    bildirim merkezinde : kilitli/ekranda erişim, bugün görüntüsü hepsini kapat.. bildirimler görüntüsü elle sırala işaretle.

    ayarlar / genel / arkaplanda uygulama yenile kapatalım.

    ayarlarlar / gizlilik / konum servisleri kapatalım.

    icloud kısmında sadece iphone'umu bul açık kalsın diğerlerini kapat. yada arada bir unutkanlık falan oluyorsa konum kısmında sadece iphone'umu etkinleştir diğerlerini kapat istersen ama yinede şarjdan yer..

    mail, kişiler, takvimler / yeni verileri al / anında ilet kapatalım. en altında ELLE işaretle..

    ayarlar / itunes ve app store / hepsini kapatalım..

    facebook kullanıyorsan onuda oturumu kapat. facebook gireceğin zaman açarsın aynı şekilde twitter oturumuda kapatabilirsin ama twitter fazla şarj yemiyor sanırım..

    Hocam bu söylediğin yöntemlerin hepsini denedim, şarj süresi uzuyo fakat sorunu çözmüyo.

    wifi ayarlarında DNS kısmına bakarmısın hocam.. herhangi bir DNS girdiniz mi elle?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pirefosyönel Üye
    Queltos
    Queltos's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Yok hocam herhangi bi dns girili değil. Yalnız hocam bu problem 3g açıkken de oluyor.


    The brightest flame burns quickest!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    Queltos bunu yazdı

    Yok hocam herhangi bi dns girili değil. Yalnız hocam bu problem 3g açıkken de oluyor.

    o halde telefonu sıfırlamaktan başka bir seçenek bırakmıyor bize hocam..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pirefosyönel Üye
    Queltos
    Queltos's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    essan bunu yazdı
    Queltos bunu yazdı

    Yok hocam herhangi bi dns girili değil. Yalnız hocam bu problem 3g açıkken de oluyor.

    o halde telefonu sıfırlamaktan başka bir seçenek bırakmıyor bize hocam..

    En son çare onu yapıcaz artık.


    The brightest flame burns quickest!
Toplam Hit: 1036 Toplam Mesaj: 10