İphone Problemi.
-
Merhaba Müridler,
Son 3 gündür çözemediğim ve şarjı çok sömüren bi sorun var. Sol üstteki loading simgesi mobil veri veya wifi ile bağlandıktan ortalama yarım saat sonra aktif hale gelip arkaplanda hiçbir uygulama açık olmadığı halde birşeyler güncelliyo veya bağlantıda kalıyor. İnterneti kestiğimde ise simge kalkıyor. iCloud Yedekleme ve Arkaplanda Uygulama Yenile seçenekleri kapalı olduğu halde simge kalkmıyor. Sorunun neyden kaynaklandığını çözemedim. Yardımcı olabilecek müridler varsa çok sevinirim...
Model ve sürüm; iPhone 5, ios 7.1

-
4s te yasamıştım aynı sorunu 3g yi açınca hiçbişe olmasada telefon yanıyordu. güzel bir restore et fabrika ayarlarına itunesle yükle sorun kalmaz. Muhtemelen kullandıgın bir uygulama ile ilgilidir hocam.
-
bildirim merkezinde : kilitli/ekranda erişim, bugün görüntüsü hepsini kapat.. bildirimler görüntüsü elle sırala işaretle.
ayarlar / genel / arkaplanda uygulama yenile kapatalım.
ayarlarlar / gizlilik / konum servisleri kapatalım.
icloud kısmında sadece iphone'umu bul açık kalsın diğerlerini kapat. yada arada bir unutkanlık falan oluyorsa konum kısmında sadece iphone'umu etkinleştir diğerlerini kapat istersen ama yinede şarjdan yer..
mail, kişiler, takvimler / yeni verileri al / anında ilet kapatalım. en altında ELLE işaretle..
ayarlar / itunes ve app store / hepsini kapatalım..
facebook kullanıyorsan onuda oturumu kapat. facebook gireceğin zaman açarsın aynı şekilde twitter oturumuda kapatabilirsin ama twitter fazla şarj yemiyor sanırım..
-
tbtgezgini bunu yazdı
4s te yasamıştım aynı sorunu 3g yi açınca hiçbişe olmasada telefon yanıyordu. güzel bir restore et fabrika ayarlarına itunesle yükle sorun kalmaz. Muhtemelen kullandıgın bir uygulama ile ilgilidir hocam.
Aynen hocam şuan bile benim telefon biraz ısındı. En son çare olarak sıfırlayacağım. Bende bi uygulamadan kaynaklandığını düşünüyorum ama bi çözebilirsem o uygulamayı kaldırıcam.
-
essan bunu yazdı
bildirim merkezinde : kilitli/ekranda erişim, bugün görüntüsü hepsini kapat.. bildirimler görüntüsü elle sırala işaretle.
ayarlar / genel / arkaplanda uygulama yenile kapatalım.
ayarlarlar / gizlilik / konum servisleri kapatalım.
icloud kısmında sadece iphone'umu bul açık kalsın diğerlerini kapat. yada arada bir unutkanlık falan oluyorsa konum kısmında sadece iphone'umu etkinleştir diğerlerini kapat istersen ama yinede şarjdan yer..
mail, kişiler, takvimler / yeni verileri al / anında ilet kapatalım. en altında ELLE işaretle..
ayarlar / itunes ve app store / hepsini kapatalım..
facebook kullanıyorsan onuda oturumu kapat. facebook gireceğin zaman açarsın aynı şekilde twitter oturumuda kapatabilirsin ama twitter fazla şarj yemiyor sanırım..
Hocam bu söylediğin yöntemlerin hepsini denedim, şarj süresi uzuyo fakat sorunu çözmüyo.
-
aynı sorun bendede var
-
Queltos bunu yazdıessan bunu yazdı
bildirim merkezinde : kilitli/ekranda erişim, bugün görüntüsü hepsini kapat.. bildirimler görüntüsü elle sırala işaretle.
ayarlar / genel / arkaplanda uygulama yenile kapatalım.
ayarlarlar / gizlilik / konum servisleri kapatalım.
icloud kısmında sadece iphone'umu bul açık kalsın diğerlerini kapat. yada arada bir unutkanlık falan oluyorsa konum kısmında sadece iphone'umu etkinleştir diğerlerini kapat istersen ama yinede şarjdan yer..
mail, kişiler, takvimler / yeni verileri al / anında ilet kapatalım. en altında ELLE işaretle..
ayarlar / itunes ve app store / hepsini kapatalım..
facebook kullanıyorsan onuda oturumu kapat. facebook gireceğin zaman açarsın aynı şekilde twitter oturumuda kapatabilirsin ama twitter fazla şarj yemiyor sanırım..
Hocam bu söylediğin yöntemlerin hepsini denedim, şarj süresi uzuyo fakat sorunu çözmüyo.
wifi ayarlarında DNS kısmına bakarmısın hocam.. herhangi bir DNS girdiniz mi elle?
-
Yok hocam herhangi bi dns girili değil. Yalnız hocam bu problem 3g açıkken de oluyor.
-
Queltos bunu yazdı
Yok hocam herhangi bi dns girili değil. Yalnız hocam bu problem 3g açıkken de oluyor.
o halde telefonu sıfırlamaktan başka bir seçenek bırakmıyor bize hocam..
-
essan bunu yazdıQueltos bunu yazdı
Yok hocam herhangi bi dns girili değil. Yalnız hocam bu problem 3g açıkken de oluyor.
o halde telefonu sıfırlamaktan başka bir seçenek bırakmıyor bize hocam..
En son çare onu yapıcaz artık.
