İphone Program & Oyun Yükleme
-
yaw dostlar zorla mp3 yüklemeyi yaptım. daha sonra pek bi kasarak mp3leri zil sesi yapmayı buldum. gel gelelim pro ve oyun atmayı beceremedim :S
nasıl yapılır?
-
vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk? + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.
donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.
-
-
ipod touch lar iphone a göre dha yavaş değil mi ? sisetmi ve internet görüntülemesi 2 kat daha yavaş diye biliyorum
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk? + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.
donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.
-----------------------------3G 8GB hocam siyah 1.5 yıl garantisi var
ipod touch vardı bugun birinde kurcaladım incecik la o kırılır :)
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk? + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.
donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.
-----------------------------3G 8GB hocam siyah 1.5 yıl garantisi var
ipod touch vardı bugun birinde kurcaladım incecik la o kırılır :)
-----------------------------kapıp getireydin ya bana :) tekrar hayırlı olsun donanımhaber senin için çok iyi bi forum. takıl oralarda tam üyelik yapıp.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk? + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.
donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.
-----------------------------3G 8GB hocam siyah 1.5 yıl garantisi var
ipod touch vardı bugun birinde kurcaladım incecik la o kırılır :)
-----------------------------kapıp getireydin ya bana :) tekrar hayırlı olsun donanımhaber senin için çok iyi bi forum. takıl oralarda tam üyelik yapıp.
-----------------------------
çok çizikti o ya iş yapmaz :) eyw. saolasın -
kaç paraya aldın tolga hayırlı olsun
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
kaç paraya aldın tolga hayırlı olsun
-----------------------------
700 liraya geldi tel saolasın -
hoca bundan basit bisey yokki yaw :)
iphone pc'ye bagli bir vaziyette, indirmis oldugun program veya oyunu itunes ile ac.
daha sonra iphonuna tikla ve programlara gel,orada zaten pc'de olan programlarin oyunlarin hepsini görürsün..yüklemek istedigin program v.s yanindaki kutucugu
isaretle ve sag altda bulunan,yükle'ye tikla..yüklensin ;)
edit: mp3 yükleme daha kolay.
ipod veya iphone,itunesa baglaninca ilk sayfada,manuel yüklemeyi aktif edeceksin..
daha sonra klasöründen istedigin mp3ü iphonun üzerine sürükleyeceksin ;)
