İphone Program & Oyun Yükleme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    yaw dostlar zorla mp3 yüklemeyi yaptım. daha sonra pek bi kasarak mp3leri zil sesi yapmayı buldum. gel gelelim pro ve oyun atmayı beceremedim :S

    nasıl yapılır?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk?  + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.

     

    donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    ipod touch lar  iphone a göre dha yavaş değil mi ? sisetmi ve internet görüntülemesi 2 kat daha yavaş diye biliyorum


    http://yigitdemirag.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk?  + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.

     

    donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.


    -----------------------------

    3G 8GB hocam siyah 1.5 yıl garantisi var

    ipod touch vardı bugun birinde kurcaladım incecik la o kırılır :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk?  + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.

     

    donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.


    -----------------------------

    3G 8GB hocam siyah 1.5 yıl garantisi var

    ipod touch vardı bugun birinde kurcaladım incecik la o kırılır :)


    -----------------------------

    kapıp getireydin ya bana :) tekrar hayırlı olsun donanımhaber senin için çok iyi bi forum. takıl oralarda tam üyelik yapıp.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    vaay iphone u aldın mı hocam.. hangi model ve renk?  + yakında ipod touch 2g 8gb almayı dusunuyorum. %98 olarak aynı uygulamaları yükleyebiliyo olucaz. paslaşırız :) hayırlı olsun.

     

    donanımhaberde istediğin kadar yardım alırsın hocam iphone ile ilgili. özel bölüm var iphone için. eneeee .. alttaki arkadaş da hemen donanımhaberdeki jailbreak konusunu vermis.


    -----------------------------

    3G 8GB hocam siyah 1.5 yıl garantisi var

    ipod touch vardı bugun birinde kurcaladım incecik la o kırılır :)


    -----------------------------

    kapıp getireydin ya bana :) tekrar hayırlı olsun donanımhaber senin için çok iyi bi forum. takıl oralarda tam üyelik yapıp.


    -----------------------------
    çok çizikti o ya iş yapmaz :) eyw. saolasın


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    kaç paraya aldın tolga hayırlı olsun


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaç paraya aldın tolga hayırlı olsun


    -----------------------------
    700 liraya geldi tel saolasın


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    hoca bundan basit bisey yokki yaw :)

    iphone pc'ye bagli bir vaziyette, indirmis oldugun program veya oyunu itunes ile ac.

    daha sonra iphonuna tikla ve programlara gel,orada zaten pc'de olan programlarin oyunlarin hepsini görürsün..yüklemek istedigin program v.s yanindaki kutucugu

     isaretle ve sag altda bulunan,yükle'ye tikla..yüklensin ;)

    edit: mp3 yükleme daha kolay.

    ipod veya iphone,itunesa baglaninca ilk sayfada,manuel yüklemeyi aktif edeceksin..

    daha sonra klasöründen istedigin mp3ü iphonun üzerine sürükleyeceksin ;)


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
Toplam Hit: 1267 Toplam Mesaj: 10