

Iphone Unlock Nasıl Oluyor?
-
Sadece telefonun IMEI numarasını vererek bazı firmalara ait (örneğin AT&T) iphone ları uzaktan simfree yaptığını iddia eden firmalar var? Bu mümkün mü? Mümkünse ne yapıyorlarda oluyor bu?
-
bu işten para kazanan biri olarak
nasıl oluyoru şu
hangi firmaya kılıtlıyse actırma yetkısı on da dır
att ıse att verızon sa verızon
apple acamaz att apple soyler o o acar
işin aslı şu att faturan elinde dahi olsa telefonu acmak için yokuş üstüne yokuş yapar
ama bangladeşli abimize 3*5 dolar verirsin tak diye 3 saat sonra telefonun acılır (benim calıstıgım ana kişi bang/bi dönem uk du)
ama kendılerının bızzat yaptıgını ıddıa edenlerın tamamı uckagıt dır cunku bır ınsan 10 dıl bılemıyecegıne gore bu zaten ımkansız
ha bu arada yapan ların tamamı yukardaki yöntemle çalışır (aracıdır) ülke operatör fiyat hep degişkendir
att 10 lira iken
verizon 230 liradır
sprint acılmaz vs vs
ama kimse kendi yapmaz hatta yapamaz. bir telefonu test için kendim acacam dedim
benim abim ,yegenler, dayılar usa da dır 15 günde 1 telefonu açtıramadılar en son verdim parayı actırdık
tabi biraz da sans işi
bide yurt dısından telefon alıcaklara
fransada gelecek se telefon sfr bougies operatöründen isteyin
amerikadan gelecekse att den isteyin
isvicreden gelecekse swiscom dan sunrise ve orange yokustur :D
avusturyadan istemeyin :D en düşügü 150 dolara ben alıyorum :D
avusturalyadan tamamından gelebilir
almanyadan mümkünse o2 isteyin degilse istemeyin
japonya uzak durun
canada telus koodoo operaötünden isteyin
ingiltere o2 olur vodofone olur treeden uzak durun
brazilya vodofone harıc dıgerlerı
kady tarafından 08/Şub/13 20:57 tarihinde düzenlenmiştir -
Eyvallah hocam sağolasın verdiğin bilgiler için.