Iphone Unlock Nasıl Oluyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tusman
    Tusman's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2009
    Erkek

    Sadece telefonun IMEI numarasını vererek bazı firmalara ait (örneğin AT&T) iphone ları uzaktan simfree yaptığını iddia eden firmalar var? Bu mümkün mü? Mümkünse ne yapıyorlarda oluyor bu?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    bu işten para kazanan biri olarak

     

    nasıl oluyoru şu

    hangi firmaya kılıtlıyse actırma yetkısı on da dır  

    att ıse att verızon sa verızon  

    apple acamaz  att apple soyler o o acar

     

    işin aslı şu att faturan elinde dahi olsa telefonu acmak için yokuş üstüne yokuş yapar

    ama bangladeşli abimize 3*5 dolar verirsin tak diye 3 saat sonra telefonun acılır (benim calıstıgım ana kişi bang/bi dönem uk du)

    ama kendılerının bızzat yaptıgını ıddıa edenlerın tamamı uckagıt dır cunku bır ınsan 10 dıl bılemıyecegıne gore bu zaten ımkansız

    ha bu arada yapan ların tamamı yukardaki yöntemle çalışır (aracıdır) ülke operatör fiyat hep degişkendir

     

    att 10 lira iken

    verizon 230 liradır 

    sprint acılmaz  vs vs

     

    ama kimse kendi yapmaz hatta yapamaz. bir telefonu test için kendim acacam dedim

    benim abim ,yegenler, dayılar usa da dır 15 günde 1 telefonu açtıramadılar en son verdim parayı actırdık

    tabi biraz da sans işi 

     

    bide yurt dısından telefon alıcaklara

    fransada gelecek se telefon  sfr   bougies operatöründen isteyin 

    amerikadan gelecekse att den isteyin

    isvicreden gelecekse swiscom dan sunrise ve orange yokustur :D

    avusturyadan istemeyin :D en düşügü 150 dolara ben alıyorum :D

    avusturalyadan tamamından gelebilir

    almanyadan mümkünse o2 isteyin degilse istemeyin

    japonya uzak durun

    canada telus koodoo operaötünden isteyin 

     ingiltere o2 olur vodofone olur  treeden uzak durun

    brazilya vodofone  harıc dıgerlerı  

     

    kady tarafından 08/Şub/13 20:57 tarihinde düzenlenmiştir

    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tusman
    Tusman's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2009
    Erkek

    Eyvallah hocam sağolasın verdiğin bilgiler için.

Toplam Hit: 925 Toplam Mesaj: 3