İpod Hakkinda Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    bi adet ipod var

    muzik falan yukleyebiliyorum dinleyebiliyorum,

    dizustunden sekronize ettigimde icindeki muzikleri silip dizustundeki itunes programindaki muzikleri atiyor

    masaustunde sekronize ettigimde dizustunde attigim muzikleri silip masaustunde yuklu itunes programindaki muzikleri atiyor

     

    simdi bu sekronizasyonu yaptirdigimda ipod da onceden yukledigim muziklerin silinmemesi icin ne yapmam gerekiyor ?

    menuler arasinda kayboldum, tekrar tekrar yuklemekten de gina geldi 

    nette de bi dokuman bulamadim

    varmi bunun cozumu


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    ipodun itunes libraryden parçaları otomatik almasını kapatıp manuel düzenlemeye geçmen gerekiyor.
    kaçıncı nesil hangi tür ipod olduğunu da yazarsan daha ayrıntılı yardımcı olabilirim

    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    80 gb lik 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    şunun gibi bir şey bulman lazım arkadaşım . http://img134.imageshack.us/img134/3854/ipodlg5.jpg

    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    tamam orayi buldum isaretledim,

    simdi library kisminda hicbir sey yok

    asagida cihaza tiklayip muzik kismina geldigimde 20gb falan muzik var

    yukarida library e muzik ekledigim zaman asagidaki ipod daki 20gb muzik silinmeden library e attigim muzigi ipod a ekleyecek mi ?


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    hayır artık yukarıdaki library cihazın içindeki müziği ilgilendirmeyecek.şarkıyı library ye değil direkt cihazın içindeki music menüsüne atmalısın.

    edit : ve silinmemesi lazım evet.

    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
Toplam Hit: 894 Toplam Mesaj: 6