İpod Hakkinda Yardim
-
bi adet ipod var
muzik falan yukleyebiliyorum dinleyebiliyorum,
dizustunden sekronize ettigimde icindeki muzikleri silip dizustundeki itunes programindaki muzikleri atiyor
masaustunde sekronize ettigimde dizustunde attigim muzikleri silip masaustunde yuklu itunes programindaki muzikleri atiyor
simdi bu sekronizasyonu yaptirdigimda ipod da onceden yukledigim muziklerin silinmemesi icin ne yapmam gerekiyor ?
menuler arasinda kayboldum, tekrar tekrar yuklemekten de gina geldi
nette de bi dokuman bulamadim
varmi bunun cozumu
-
ipodun itunes libraryden parçaları otomatik almasını kapatıp manuel düzenlemeye geçmen gerekiyor.
kaçıncı nesil hangi tür ipod olduğunu da yazarsan daha ayrıntılı yardımcı olabilirim -
80 gb lik
-
şunun gibi bir şey bulman lazım arkadaşım . http://img134.imageshack.us/img134/3854/ipodlg5.jpg
-
tamam orayi buldum isaretledim,
simdi library kisminda hicbir sey yok
asagida cihaza tiklayip muzik kismina geldigimde 20gb falan muzik var
yukarida library e muzik ekledigim zaman asagidaki ipod daki 20gb muzik silinmeden library e attigim muzigi ipod a ekleyecek mi ?
-
hayır artık yukarıdaki library cihazın içindeki müziği ilgilendirmeyecek.şarkıyı library ye değil direkt cihazın içindeki music menüsüne atmalısın.
edit : ve silinmemesi lazım evet.
