İpod Nano 2.Nesil 4 GB Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaslar ipod 4 gb bi ipot um var.pc ye bağlayıp mp3 atıyorum.ama ipotda bu şarkıları göremiyorum.tekrar pc ye bağladıgımda şarkılar yerinde duruyor.biçimlendirdim ama yine aynı.aranızda kullanan ve ne yapabileceğim konusunda bilgisi olan arkadaslar varsa yardımızı rica ediorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Ben de 2. nesil 4gb kullanıyorum hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. Şarkıları i tunes ile atmalısın. Yoksa başka türlü göremezsin. I tunes ile atmana rağmen sorun devam ediyorsa  itunes üzerinden firmware upgrade i dene. Alete menü+ortadaki seçim tuşuna 4-5 sn basarak reset de atabilirsin. Anladığım kadarıyla problem i tunes kullanmama ile ilgili gibi görünüyor.

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek
    BRK35 teşükkür ederim kardeşim sorun çözüldü (:
Toplam Hit: 1571 Toplam Mesaj: 3