İpod Nano Fiat Nasil?
-
İPOD NANO 8GB
5. nesil orjinal ipod nano siyah renkli...kendim Amerika dan aldım..paraya sıkıştığım için satıyorum kutusunda duruyordu zaten kullanılmamıştır.kulaklığı kablosu ve koruyucu seffaf kılıfıyla.150 dolara almıştım sıkıştığım için 200 tl ye veriyorum kaçırmayın.. (derslerim fazla,tel. ile ulaşamazsanız mail atın)
bir yerde ilan gordum fiat iyimi sizce .?
-
ilk çıktığında bnde 200e getirttiydim abd den. hani fazla çiziği filan yoksa iyidir hocam fiyat gayet güzel burdaki fiyatlarına göre ama biraz pazarlık yapıp indirtmeye bak ne kadarda kullanmadım desede 2.el sonucta:D aletten her türlü memnun kalırsın zaten kamerası fln harika
Toplam Hit: 776 Toplam Mesaj: 2
