Ipod Seçimi Hakkında
-
Arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır bir salonda spor yapmaya başladım. Sizde bilirsiniz ki spor esnasında müzik vazgeçilmez. Müzik çalar olarak bir alet almaya karar verdim. Genel olarak Ipod da karar kıldım fakat Ipodun hangi modelini alayım karar veremedim. Ipod nano ile Ipod Touch 4. nesil arasında kaldım. Cihazı 3 ay aktif kullandıktan sonra büyük ihtimalle sonrasında çok seyrek kullanacağım. Bu yüzden touch almayı istemiyorum, nano olsun diyorum ama galiba nanonun da 6. neslinde video oynatma özelliği yokmuş -video özelliği benim için önemli- aynı zamanda şu an bimekste touch 4. nesil indirimde 400 lira, nano da 325 lira. Birde touch olursa taşıma problemi var büyük bir cihaz, nano bu şekilde değil rahatca taşıyabilirsin günlük kullanımda. Kısacası sevgili arkadaşlar çok kararsız kaldım. Kullananlar bilenler varsa yorumlarını bekliyorum
Saygılar
Mürit
seadog
-
4,nesil touch al derım daha sonra satmasıda kolay olur arada zaten 75 tl varmıs dedıgıne göre ki touch gayet kullanıslı seyrek kullanacagını zannetmem guzel cıhaz
-
ben 6ci nesil ipod nano kullanıyorum.çok iyi.yerde az kaplıyor.
video özelliği yok.sadece resim var görüntüleme var.
-
Homer bunu yazdı
ben 6ci nesil ipod nano kullanıyorum.çok iyi.yerde az kaplıyor.
video özelliği yok.sadece resim var görüntüleme var.
Hocam bana biraz anlatır mısın ? Yorumların neler bu cihaz için ? Aslında istediğim bu cihaz ama touch indirimde olması beni karıştırıyor. -
nanoların 7ler cıktı baya güzeller lakin şimdik pahalıdır. onun haricinde bulursan nano5 lerden al derim hocam 2yıldır kullanıyorum kamera ve video özelliğide var güezldir
