İpod Touch Dan Video İzleyemiyorum
-
ipod touch ımdan safari üzerinden hiç bir şekilde video izleyemiyorum facebook uygulaması ile facebooktaki videoları izleyebiliyorum ama safariden izleyemiyorum bileniniz varsa sebebini söyleyebilirmi? şimdiden teşekkürler..
-
alette flash yok çünkü.
-
nasıl yükleyebilirim veya yükleyebilirmiyim?
-
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
nasıl yükleyebilirim veya yükleyebilirmiyim?
-----------------------------3 senedir çıkacak. Ama icraat yok. Apple izin vermiyor adobeye.
Ama cydia üzerinden imobilecinema ile birçok flashı oynatabilirsin safari üzerinden hocam.
-
flash olması lazım problemin adı :)
-
Fdumanli bunu yazdı:
-----------------------------
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
nasıl yükleyebilirim veya yükleyebilirmiyim?
-----------------------------3 senedir çıkacak. Ama icraat yok. Apple izin vermiyor adobeye.
Ama cydia üzerinden imobilecinema ile birçok flashı oynatabilirsin safari üzerinden hocam.
-----------------------------tam anlamadım desem ? :D
-
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
Fdumanli bunu yazdı:
-----------------------------
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
nasıl yükleyebilirim veya yükleyebilirmiyim?
-----------------------------3 senedir çıkacak. Ama icraat yok. Apple izin vermiyor adobeye.
Ama cydia üzerinden imobilecinema ile birçok flashı oynatabilirsin safari üzerinden hocam.
-----------------------------tam anlamadım desem ? :D
-----------------------------ipodun jbli değil galiba ?
-
yok gerek görmedim müzikleri pc den atabiliyorum nasıl olsa
-
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
yok gerek görmedim müzikleri pc den atabiliyorum nasıl olsa
-----------------------------hocam jailbreakin müzikleri atmayla doğrudan bi ilişkisini olduğunu düşünüyosan jailbreak ne demek bilmiyosun ?
-
ya ilk aldığımda düşünüyordum ama sırf müzikler için. Müzikler için para vermemiz gerektiğini duymuştum o yüzden
-
Ya kusura bakmayın konuyu böldüğümden dolayı. Ama hani bu konu hakkında başka bir konu açıp spam yapmak niyetinde olmadığımdan buraya yazıyorum. Müzik çalar için geniş hafızaya sahip, fazla ince ve kırılgan olmayan ve performansı ile parayı hakeden ne önerirsiniz ?
