İpod Touch4 Jailbrake
-
arkadaşlar usa den aldığım fkat satamadığım 4,nesil ipod touchuma jail brake atmak istiyorum acaba nasıl yapılır nsıl öğrenebilirim bunu we oyunlarla uygulamaları sonra nasıl yükleyebilirim bu konularda bana yardımcı olabilecek arkadaşları bekliorum :)
-
hacı yabancı sitelere bakmanı tavsiye ederim. bi de zannediyorum her açıp kapattığında tekrar jailbreak yapmak gerekiyor.
-
http://www.ucandairem.com/iphone/ve-iphone-4-sonunda-kirildi-jailbreak-ve-unlock/
-
1 saat önce yaptım dosyalar hala duruor anlatımlı bekle atim hemen
http://rapidshare.com/files/430469798/Greenpois0n_Windows-Linux-Mac_By_GirN3li.rar
ahanda hocam..
üç işletim sist. içinde var anlatımı içinde word ve notepad olarak.
-
bekliyorum hocam amaç kendimizi geliştirmek :)
-
kanka ben yapayim lan gelince. cok basit bi sey olm o. msne gir anlatayim. satmayacak miydin sen aleti?
