İpod Touch4 Jailbrake

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pawlow
    Pawlow's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2009
    Erkek

    arkadaşlar usa den aldığım fkat satamadığım 4,nesil ipod touchuma jail brake atmak istiyorum acaba nasıl yapılır nsıl öğrenebilirim bunu we oyunlarla uygulamaları sonra nasıl yükleyebilirim bu konularda bana yardımcı olabilecek arkadaşları bekliorum :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hacı yabancı sitelere bakmanı tavsiye ederim. bi de zannediyorum her açıp kapattığında tekrar jailbreak yapmak gerekiyor.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    http://www.ucandairem.com/iphone/ve-iphone-4-sonunda-kirildi-jailbreak-ve-unlock/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    1 saat önce yaptım dosyalar hala duruor anlatımlı bekle atim hemen

     

    http://rapidshare.com/files/430469798/Greenpois0n_Windows-Linux-Mac_By_GirN3li.rar

     

    ahanda hocam..

    üç işletim sist. içinde var anlatımı içinde word ve notepad olarak.


    Almanya Fatihi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pawlow
    Pawlow's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2009
    Erkek

    bekliyorum hocam amaç kendimizi geliştirmek :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    kanka ben yapayim lan gelince. cok basit bi sey olm o. msne gir anlatayim. satmayacak miydin sen aleti?

Toplam Hit: 1034 Toplam Mesaj: 6