İRC.TAHRİBAT.COM(BUYRUN)
-
Selam arkadaşlar ya benm irc.tahribat.com girdim 5 kişi vvar yahu hadi herkesi bekliyoruz kımse yok walla gelın konuşalım hadi bekliyoruz hepinizi ......
06.02.2006 =>EDİTLENDİ:
beyler neden kimse ircde yok gelin a.q botu siktir et :) 4 kişi var yahu lutfen ayıp oluyyooo ha hadi herkesi beklıyoruz
-
bir ara girmiştim baktım ortam geyik çıktım..
-
_NEO_ bunu yazdı:
he valla yoo ben giriyom kimse yok tek başımayımgelin takılalım sohbet edelim arkadaşlar
neo senı goremedım bu ırcte .....hayalet mısın olum nerdesın hannıı
-
:))
-
CLK-J35 bunu yazdı:
neo senı goremedım bu ırcte .....hayalet mısın olum nerdesın hannıı
bende seni görmüyorum clk irc de alla alla :)) -
Lord_x_max bunu yazdı:
CLK-J35 bunu yazdı:
neo senı goremedım bu ırcte .....hayalet mısın olum nerdesın hannıı
bende senş görmüyorum irc de alla alla :))
11/14/2005
ehu ehu ehu :D olm şimdide kimse yok lan :D
-
Nereden indrecez
-
-
hadn bekleyoz. tahribat sadece forumdan ibaret değil. eğer gerçek tahribatçıysan burlarada takılcan.:D
Toplam Hit: 2240 Toplam Mesaj: 9
