İş Başvurusu
-
http://www.tbwabeniisealsin.com/
-
ne şimdi bu?
edit: bir işbaşvurusu şekli ne benzio
-
Harika :) Çok, içten, komik, eğlenceli, yer yer umutsuz, yer yer ümit veren yazıcıklar :) Arkadaşın tarzı Hemingway'i hatırlattı bana ama neyse....
Son girdi 03.03.2009'da yazılmış. Böyle birşeyden nasıl haberim olmaz, kendimden utandım :)
-
GÜN 16
dün rüyamda site ziyaretçi rekoru kırmış, tüm gazeteler siteyi manşete taşımış, beni bulamadıklarından ahmet amcanın oğluyla röportaj yapmışlar. o da krizden, iş bulmanın zorluğundan ve şansın öneminden bahsetmiş. uyandım, ziyaretçi sayısına baktım 404 verdi.GÜN 17
site dün uyandığım saatlerde backup alıyormuş, ondan 404 vermiş. bir yığılma, yığılma nedeniyle bir çöküş söz konusu değil.
zira, dünkü ve ondan önceki günkü ziyaretçi sayısı 2 ve biri benim.404 ilk okuyunca direk aklima acaba sayfami goruntulenemedi diye dusundum :) harbidende oyleymis
-
zekice : ) aynı zamanda yazının en sonunda kendi sitesinin reklamınıda yapmış.. sitesinde ki yazıları baya iyi.. ana sayfada 5 veya 6 tane var sanırım hepsini okudum..
-
Güzeldi :)
-
Harbiden on numara:)
-
2 yıllık olay bu
2008
40. günde işe alındı :
-
googlebeniisealsin.com
microsoftbeniisealsin.comhemen maceraya atılın .P
-
s: tbwa'e girebildin mi?
c: hayır... (hayırlısının hayırı gibi)
