folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İş İçin Araç Önerileri



İş İçin Araç Önerileri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    S.a müridler önümüzdeki hafta pazar günü istanbul'a Kartal araba pazarına araba almaya gitmeyi düşünüyorum.

    Kafama uygun düzgün bişey bulabileceğimi düşündüğüm ve de çok büyük bir pazar(mış) olduğu için kartalı tercih ettim.

    Başlıkta da söylediğim gibi şehiriçinde işte kullanacağım,bunun için tercihen

    Turbo dizel veya dizel,1.6 Station Wagon,Üst bagaja sahip 5 ileri şanzumanlı bir araç istiyorum.(kesinlikle tofaş statıon düşünmüyorum,reno,kartal v.b)

    Bu konuda sizin önerileriniz nedir hocalar?

    ben bunu kullandım bu çok rahat,dayıoğlunda bundan vardı memnundu,emmioğlumda bundan vardı sanayiden çıkmıyordu diyebileceğiniz bişeyler var mı :)

    Pazarda bulamazsak istedğimiz gibi bişey vatan caddesindeki galericileri filan da dolaşacağız şimdilik internetten iki araç buldum sizce bu düşündüğüm araçların + ve - leri nelerdir ve varsa sizlerin de araç önerilierinizi bekliyorum hocalar... 

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-arsas-otomotivden-1986-model-kadett-dizel-101103509/detay

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-1-6-turbodizel-station-vagon-ww-passat-ekonomik-yakit-cimrisi-95227020/detay

     

    Son olarak limit aracına göre 7-10 bin arası


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    opeli al neden dersen turbosuz motor olduğu için sorun çıkarmaz 10 numara yağı koy koy bin... :))


    l enfer c est les autres Sartre ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    daş daşş

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-1975-ford-station-1-3l-46851814/detay

     

    taunuslar çok hoşuma gidiyo. amcam ayakkabıcılık ederdi bunun bir iki üst modeliyle. tüplü az yakar iyi çeker.

    temiz bulursan iyidir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    scuderia bunu yazdı

    opeli al neden dersen turbosuz motor olduğu için sorun çıkarmaz 10 numara yağı koy koy bin... :))

    şimdilik benim gönlümde opelden yana hocam kasa olarak daha geniş ve daha diri duruyor diğer passata göre 

     

    joe_black bunu yazdı

    daş daşş

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-1975-ford-station-1-3l-46851814/detay

     

    taunuslar çok hoşuma gidiyo. amcam ayakkabıcılık ederdi bunun bir iki üst modeliyle. tüplü az yakar iyi çeker.

    temiz bulursan iyidir.

     

    hocam alman fordda güzelmiş ama bana bi 10 yaş büyük gelir ayrıca gazman bu lpg ile çalışıyo :)


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Toros bak bence hoca. Kapı gibi araçtır.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kabadayi09 bunu yazdı

     

    hocam alman fordda güzelmiş ama bana bi 10 yaş büyük gelir ayrıca gazman bu lpg ile çalışıyo :)

    müdür gazla benzin çok oynamaz beya ama şunu diyim ikinci el dizele pek güvenme hele hele 25 30 yaşında. temiz zor denk gelir.

    iyice bi bilene göster bence alırkene

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    coLin bunu yazdı

    Toros bak bence hoca. Kapı gibi araçtır.

    hacım sen bari toros deme aydında torosun ne kadar kıymetli olduğunu bilmezsin araçlar mübarek mercedes muamelesi görüyor toros  bir şahin doğan 2 varsa satılcak elinizde elın gelin aydına o derece :) 

    bir de toros  kadet ve passata  göre kamyon gibi kalır bilenler bilir az çok :D 


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    daş daşş

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-1975-ford-station-1-3l-46851814/detay

     

    taunuslar çok hoşuma gidiyo. amcam ayakkabıcılık ederdi bunun bir iki üst modeliyle. tüplü az yakar iyi çeker.

    temiz bulursan iyidir.

    66 modeli vardı bizde evliya yeşili ama hurdaya gitti :)


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caki_caki
    caki_caki's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    MİNİBÜS  LAGZIMMI  KAPALI KASA KAMYONET  DERİ DÖSEME   NİSSAN  VANETTA  BORDO

     

     103433214   İLAN NO  SAHİBİNDEN

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam iyi hoş güzel bunlar iş bakımınından da tek sorun ticari geçmesi işin gücün yok her yık vizeye girsem diye uğraş dur


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 11