İş İçin Araç Önerileri
-
S.a müridler önümüzdeki hafta pazar günü istanbul'a Kartal araba pazarına araba almaya gitmeyi düşünüyorum.
Kafama uygun düzgün bişey bulabileceğimi düşündüğüm ve de çok büyük bir pazar(mış) olduğu için kartalı tercih ettim.
Başlıkta da söylediğim gibi şehiriçinde işte kullanacağım,bunun için tercihen
Turbo dizel veya dizel,1.6 Station Wagon,Üst bagaja sahip 5 ileri şanzumanlı bir araç istiyorum.(kesinlikle tofaş statıon düşünmüyorum,reno,kartal v.b)
Bu konuda sizin önerileriniz nedir hocalar?
ben bunu kullandım bu çok rahat,dayıoğlunda bundan vardı memnundu,emmioğlumda bundan vardı sanayiden çıkmıyordu diyebileceğiniz bişeyler var mı :)
Pazarda bulamazsak istedğimiz gibi bişey vatan caddesindeki galericileri filan da dolaşacağız şimdilik internetten iki araç buldum sizce bu düşündüğüm araçların + ve - leri nelerdir ve varsa sizlerin de araç önerilierinizi bekliyorum hocalar...
Son olarak limit aracına göre 7-10 bin arası
-
opeli al neden dersen turbosuz motor olduğu için sorun çıkarmaz 10 numara yağı koy koy bin... :))
-
daş daşş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-1975-ford-station-1-3l-46851814/detay
taunuslar çok hoşuma gidiyo. amcam ayakkabıcılık ederdi bunun bir iki üst modeliyle. tüplü az yakar iyi çeker.
temiz bulursan iyidir.
-
scuderia bunu yazdı
opeli al neden dersen turbosuz motor olduğu için sorun çıkarmaz 10 numara yağı koy koy bin... :))
şimdilik benim gönlümde opelden yana hocam kasa olarak daha geniş ve daha diri duruyor diğer passata göre
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-1975-ford-station-1-3l-46851814/detay
hocam alman fordda güzelmiş ama bana bi 10 yaş büyük gelir ayrıca gazman bu lpg ile çalışıyo :)
-
Toros bak bence hoca. Kapı gibi araçtır.
-
-
coLin bunu yazdı
Toros bak bence hoca. Kapı gibi araçtır.
hacım sen bari toros deme aydında torosun ne kadar kıymetli olduğunu bilmezsin araçlar mübarek mercedes muamelesi görüyor toros bir şahin doğan 2 varsa satılcak elinizde elın gelin aydına o derece :)
bir de toros kadet ve passata göre kamyon gibi kalır bilenler bilir az çok :D
-
joe_black bunu yazdı
daş daşş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-1975-ford-station-1-3l-46851814/detay
taunuslar çok hoşuma gidiyo. amcam ayakkabıcılık ederdi bunun bir iki üst modeliyle. tüplü az yakar iyi çeker.
temiz bulursan iyidir.
66 modeli vardı bizde evliya yeşili ama hurdaya gitti :)
-
MİNİBÜS LAGZIMMI KAPALI KASA KAMYONET DERİ DÖSEME NİSSAN VANETTA BORDO
103433214 İLAN NO SAHİBİNDEN
-
-
caki_caki bunu yazdı
hocam iyi hoş güzel bunlar iş bakımınından da tek sorun ticari geçmesi işin gücün yok her yık vizeye girsem diye uğraş dur
