İş İçin R10 Üyelik
-
Arkadaşlar merhaba, bugün tamamlamam gereken bir iş için r10da başlık gördüm.
Hesabım yok iletişime geçemiyorum mail de yazmamış.
r10 davetiye ya da üyelik ihtiyacım var.
davetiye olursa iyi olur tabi ama üyeliğini de kullanmam için veren olursa iş görür
teşekkürler
tosun-kadir@hotmail.com
-
hocam merhaba. davetiye hakkım yok, bilgileri de paylaşmak istemem açıkcası ama konuyu vs pm atarsan skype adresine ulaşıp sana dönebilirim istersen
-
davettiyeyi geç
konu linkini at sen adamdan maillini isteyim
-
Benim üyeliğim wardı demin bakıyım dedim ne maili hatırlıyorum ne de şifreyi :/
-
isi halledemediysen pm at haci
onun dışında davetiyeyi hotmaile,gmailr alamiyorsun zaten hocam
-
Alper banlandı :) kendi sitesinden msj attım
size de pm attım arkadaşlar, ilgilenirseniz sevinirim sağolun
-
Yardımcı olan çıkmadıysa mesaj at davetiye yok ama üyelikten girer bakarsın
-
evsiz bunu yazdı
Yardımcı olan çıkmadıysa mesaj at davetiye yok ama üyelikten girer bakarsın
Kerim yardımcı oldu sağolun beyler
