İş Sözleşmesi Hakkında Bilgisi Olan
-
arkadaşlar bi iş yerinde çalışmaya başlıyıcam her yönden olumlu ancak 2 senelik iş sözleşmesi imzalatmak istiyorlar bu konu hakkında bilgisi olan var mı ? yarın birgün bi sebeptenişi bırakırsam ne gibi zararı olabilir bunun bana en kötü tazminat mı öderim ne olur?
-
Yaptigin sozlesmeye gore degisir o. Sozlesme ne iceriyorsa ona karsi yukumlusun.
-
badass bunu yazdı:
-----------------------------
Yaptigin sozlesmeye gore degisir o. Sozlesme ne iceriyorsa ona karsi yukumlusun.
-----------------------------anlıyorum riskli bir durum hayırlısı :s
-
2 yıllık sözleşmeyse muhtemelen işten çıkardıklarında sen tazminat alamazsın mesela :-)
-
hocam sözleşmeyi iyice incele kafana takılan şeyler varsa yırtık bir avukata sor... bu işlerin puştluğunu en iyi avukatlar bilir.
ama 2 yıllık şart koşarsa ve sende işten ayrılmak istersen 2 yıl bitmeden muhtemelen izin vermek istemezler sen gitmezsen işe bu durumda mahkemeye verip tazminat vs yoluna giderler... hıı birde öyle bir durumda mesela uygun bir madde koymuşlarsa içeriğe senin yapacağın bir müdehale durumuna karşılık olarak bir başka kurum ve kuruluşta 2 yıl dolana kadar çalışamaz şeklinde bir madde koyarlarsa hepten hapı yutarsın.
