folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İş Sözleşmesi Hakkında Bilgisi Olan



İş Sözleşmesi Hakkında Bilgisi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efecan123
    efecan123's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2010
    Erkek

    arkadaşlar bi iş yerinde çalışmaya başlıyıcam her yönden olumlu ancak 2 senelik iş sözleşmesi imzalatmak istiyorlar bu konu hakkında bilgisi olan var mı ? yarın birgün bi sebeptenişi bırakırsam  ne gibi zararı olabilir bunun bana en kötü tazminat mı öderim ne olur?


    Benim evim valizimdir. http://efecetir.info
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    Yaptigin sozlesmeye gore degisir o. Sozlesme ne iceriyorsa ona karsi yukumlusun.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efecan123
    efecan123's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2010
    Erkek

    badass bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yaptigin sozlesmeye gore degisir o. Sozlesme ne iceriyorsa ona karsi yukumlusun.


    -----------------------------

    anlıyorum riskli bir durum hayırlısı :s


    Benim evim valizimdir. http://efecetir.info
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    2 yıllık sözleşmeyse muhtemelen işten çıkardıklarında sen tazminat alamazsın mesela :-)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam sözleşmeyi iyice incele kafana takılan şeyler varsa yırtık bir avukata sor... bu işlerin puştluğunu en iyi avukatlar bilir.

     

    ama 2 yıllık şart koşarsa ve sende işten ayrılmak istersen 2 yıl bitmeden muhtemelen izin vermek istemezler sen gitmezsen işe bu durumda mahkemeye verip tazminat vs yoluna giderler... hıı birde öyle bir durumda mesela uygun bir madde koymuşlarsa içeriğe senin yapacağın bir müdehale durumuna karşılık olarak bir başka kurum ve kuruluşta 2 yıl dolana kadar çalışamaz şeklinde bir madde koyarlarsa hepten hapı yutarsın.


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
Toplam Hit: 773 Toplam Mesaj: 5