İş Yerinden Msn"E Giremiyorum
-
müritler malum öğle arası veya arada bi boş kalınca msne girmek istiyor insan adamlar iş yerine firewall koymuş ktunel vtunel ebudy facebok hiç bişeye girmiyor bi program kurdurmuyor yönetici olmanız gerekir filan diyo sizce ne yapmalıyım?
Saygılarımla!
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------müritler malum öğle arası veya arada bi boş kalınca msne girmek istiyor insan adamlar iş yerine firewall koymuş ktunel vtunel ebudy facebok hiç bişeye girmiyor bi program kurdurmuyor yönetici olmanız gerekir filan diyo sizce ne yapmalıyım?
Saygılarımla!
-----------------------------yönetici ol
edit : yada telefonun destekliyosa msn yükle
-
Scolfield bunu yazdı:
-----------------------------
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------müritler malum öğle arası veya arada bi boş kalınca msne girmek istiyor insan adamlar iş yerine firewall koymuş ktunel vtunel ebudy facebok hiç bişeye girmiyor bi program kurdurmuyor yönetici olmanız gerekir filan diyo sizce ne yapmalıyım?
Saygılarımla!
-----------------------------yönetici ol
edit : yada telefonun destekliyosa msn yükle
-----------------------------
konuyu upladığın için sağol :) -
up
-
wepmessenger.msn.com u kullan
-
Kısıtlamayı neye göre koymuş sizin yöneticiler. Eğer ip numarasına göre koydularsa yetkili birinin ip numarasını öğren onunkiyle değiştir. Ancak pc adından yakalanma ihtimalin var.
-
-
444 bunu yazdı:
-----------------------------falan i$e yaramiyor mu?
-----------------------------Bu siteleride yasaklamadılarsa bunlara ek olarak https://imo.im/ dene.
-
hepsi engelli amk
-
ip adresini değiştirmeyi denedinmi?
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
ip adresini değiştirmeyi denedinmi?
-----------------------------
nerden_?
