İsimsiz Wireless Ağına Girme??
-
ya yakında bi yerden çok sağlam şekilde çeken isimsiz bi wireless war :D buna girmem lazım ama nasil? windows un ki görmüyo, Acer ın empowering technology deki wireless yardımcısı görmüyo, ufacık bi program olan wlaninfo.exe görüyo ama bundada baglanma özelliği yok. buna nasil baglanırım? yoksa baglamam mı??
-
anten al ?
-
ne alaka anten ? :| orada wireless war wlaninfo görüyo ama wlaninfo baglanamıyo, baglanma özelliği olan çevresindeki tüm ağları gösteren bi program lazım bna böle wireless manager özellikli vb. bişe :|
-
konuyu üste taşımak gbi olmasın ama bilen duyan gören yok mu yaw ?? hatta screenshot koyayım dicem ama şimdi okuldayım,harbiden önemli o ağa girmem :|
-
netstumbler ı bi denesene
-
yok hojam o görüyo ama baglanmıyo yaa :|
Toplam Hit: 2388 Toplam Mesaj: 6
