İŞKUR'a Borçlanmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    merhabalar bugun elime işkurdan bir ceza kağıdı geldi. ne olduğunu anlayamadım. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

     

    447 sayılı İşsizlik sigortası kanunun 52. maddesinde işsizlik ödeneğinin ödenmesinde hak düşürücü nedenler sıralanmıştır.

     

    İşssizlik ödeneği başvurusu yapılırken bu husus sigortalı işsizlere hatırlatılmakta ve ilgililerden Hizmet akdimin feshedildiği tarihten itibaren işsizlik ödeneği aldığım süre içinde ikamet adresimin değişmesi herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşundan yaşlılık aylığı almam yetkili sağlık kuruluşunca istirahatlı kılınmam, silahaltına alınmam bir işte çalışmaya başlamam ve kusurum ve bilgilerdeki eksiklik veya yanlışlık nedeniyle yapılan fazla ödemeleri yasal faizi ile birlikte ödeyeceğimi ayrıca bankada adıma açtırılacak hesap üzerinde kurumun her türlü tasarruf yetkisi olduğunu ve meslek geliştirme edindirme eğitimi ve iş almaya hazır olduğumu kabul ve taahhüt ederim şeklinde taahhüt alınmaktadır. tarafıınıza da bu kapsamda bildirim yapılmıştır.

     

    Ödeneğiniz, 20.11,2010 tarihinde aşağıda belirtilen gerekçe ile kesilmiştir. bu sebeple tarafınıza yapılan 1260,72-Tl fazla ödemeye 186,34 yasal faiz uygulanmış olup hesaplanan toplam 1447,06 Tl tutarındaki borcunuzun yazının tebliğ tarihinden 15 gün içerisinde Pttdeki xxx nolu posta çeki hesabımıza veya kurumumuz veznesine ödenmesi gerekmektedir. 

     

    gibi bir mesaj geldi. neden böyle oldu anlayamadım. itiraz edebilir miyim ya da napabilirim. konuya hakim olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    İŞKUR kurslarından birine yazılıp, 3 gün devamsızlık yapmışsın.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    abi sanırım işkur'da kursa gitmişsin ama o ara bi yerden sigortan yatmış yada işsizlik maaşı türevi birşey almışsın

    bu yüzden paralarını faizliyle istiyorlar :|


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    işsizlik maaşı mı alıyordun ? detay yazmamıssın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Ne beklıyordunuz kı?:)
    Bugune kadar işkur böyle sistemli çalısmamıstı :)
    Şuanda canavar gibi calısıyor :)
    Sosyal Sıgorta sistemı de oyle :)

    Evet verecekler edecekler ama yerı geldıgınde kıstırdıkların da da o biçim iteleyecekler sevgili YASSAL FAİZ leriyle ....

    Şaşırmamak gerek


    İmza YOK !!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    işsizlik ödeneği hayatın boyunca ödenmiyor. işsizlik sigortasından para yatarken belli bir aydan sonra aylığının kesilmesi gerekirken kesilmemiş devlet de onu geri istiyor sıkıntı faziyle istemesi. o da çok bi şey değil zaten :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
Toplam Hit: 1100 Toplam Mesaj: 6