İŞKUR'a Borçlanmak
-
merhabalar bugun elime işkurdan bir ceza kağıdı geldi. ne olduğunu anlayamadım. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
447 sayılı İşsizlik sigortası kanunun 52. maddesinde işsizlik ödeneğinin ödenmesinde hak düşürücü nedenler sıralanmıştır.
İşssizlik ödeneği başvurusu yapılırken bu husus sigortalı işsizlere hatırlatılmakta ve ilgililerden Hizmet akdimin feshedildiği tarihten itibaren işsizlik ödeneği aldığım süre içinde ikamet adresimin değişmesi herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşundan yaşlılık aylığı almam yetkili sağlık kuruluşunca istirahatlı kılınmam, silahaltına alınmam bir işte çalışmaya başlamam ve kusurum ve bilgilerdeki eksiklik veya yanlışlık nedeniyle yapılan fazla ödemeleri yasal faizi ile birlikte ödeyeceğimi ayrıca bankada adıma açtırılacak hesap üzerinde kurumun her türlü tasarruf yetkisi olduğunu ve meslek geliştirme edindirme eğitimi ve iş almaya hazır olduğumu kabul ve taahhüt ederim şeklinde taahhüt alınmaktadır. tarafıınıza da bu kapsamda bildirim yapılmıştır.
Ödeneğiniz, 20.11,2010 tarihinde aşağıda belirtilen gerekçe ile kesilmiştir. bu sebeple tarafınıza yapılan 1260,72-Tl fazla ödemeye 186,34 yasal faiz uygulanmış olup hesaplanan toplam 1447,06 Tl tutarındaki borcunuzun yazının tebliğ tarihinden 15 gün içerisinde Pttdeki xxx nolu posta çeki hesabımıza veya kurumumuz veznesine ödenmesi gerekmektedir.
gibi bir mesaj geldi. neden böyle oldu anlayamadım. itiraz edebilir miyim ya da napabilirim. konuya hakim olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi ?
-
İŞKUR kurslarından birine yazılıp, 3 gün devamsızlık yapmışsın.
-
abi sanırım işkur'da kursa gitmişsin ama o ara bi yerden sigortan yatmış yada işsizlik maaşı türevi birşey almışsın
bu yüzden paralarını faizliyle istiyorlar :|
-
işsizlik maaşı mı alıyordun ? detay yazmamıssın.
-
Ne beklıyordunuz kı?:)
Bugune kadar işkur böyle sistemli çalısmamıstı :)
Şuanda canavar gibi calısıyor :)
Sosyal Sıgorta sistemı de oyle :)
Evet verecekler edecekler ama yerı geldıgınde kıstırdıkların da da o biçim iteleyecekler sevgili YASSAL FAİZ leriyle ....
Şaşırmamak gerek -
işsizlik ödeneği hayatın boyunca ödenmiyor. işsizlik sigortasından para yatarken belli bir aydan sonra aylığının kesilmesi gerekirken kesilmemiş devlet de onu geri istiyor sıkıntı faziyle istemesi. o da çok bi şey değil zaten :)
