İşlemci Değişikliği
-
beyler selam cumanız mübarek olsun diyom ve konuya gçiyom. şuan kullandığım işlemci pentium4 2,4 Ghz ama bunu değiştirip yerine AMD 64 bit takıcam ama sorun çıkarırmı diyom ve hddki içerige zarar verir mi? yardımlarınızı bekliyom!!!!!
-
sonuuçta xp kullanıosuun ve CPU deişiececği için anakart ta deişşiir we xp açılmaz win i baştan kurursan çalışır bi sorunn çıkarmaz C de önemli bilgiler varsa üstüne kur formatlamadan oke;)
-
nickimyok bunu yazdı:
sonuuçta xp kullanıosuun ve CPU deişiececği için anakart ta deişşiir we xp açılmaz win i baştan kurursan çalışır bi sorunn çıkarmaz C de önemli bilgiler varsa üstüne kur formatlamadan oke;)
ek olarak önce bilgilerini yedekle bazen üzerine kuruncada problem çıkartır.birde ram olarak 64bite ddr2 tak -
Eğer işlemcini AMD yapacaksan anakartını da değiştirmen gerekli, bu durumda winXP açılışta mavi ekranda hata kodları yazıp kendini restart edecektir.WinXP format atıp yeniden kurman gerekecek.
Saygılarımla...
Toplam Hit: 1866 Toplam Mesaj: 4
