İşlemci Değişimi
-
Beyler benim bilgisayar artık beni kesmemeye başladı işin kötüsü para derseniz meteliğe ancak kurşun atıyorum bende bili biraz destekliyeyim dedim.... ana kartım 8xagp destekliyor buna uygun ıyı bır ekran kartı ve ram destegı ıle bıraz daha omrunu uzata bılırım dıye dusunuyorum... takıldıgım nokta ıslemcı sımdı bende p4 506 2,66 işlemci var ben bunu 3,2 o.c. ıle sorunusuz kullanıyorum
Özellikleride ahan burada p4 506 2,66
Soket Türü LGA 775 Hız 2666 MHz Teknoloji 0.90 mikron Pin Sayısı 775 L1 Ön Bellek 28 KB L2 Ön Bellek 1024 KB Veriyolu Hızı (FSB) 533 MHz Intel® EM64TØ (Extended Memory 64T) 64 BIT
Prescott işlemci çekirdeği
2.66GHz çalışma frekansı
1.287V - 1.4V çalışma voltajı
533MHz FSB
12+16K L1 Cache bellek
1024K L2 Cache bellek
90nm üretim teknolojisi
MMX, SSE, SSE2, SSE3 multimedya komut setleriBenim sorum su işlemciyi p4 531 3.0 a cıkartasam verecegım mıktara sızce degermı?
INTEL Pentium 4 531 (3.0GHz,800MHz,1MB,LGA775)
Soket Türü LGA 775 Hız 3000 MHz Teknoloji 0.90 mikron Pin Sayısı 775 L1 Ön Bellek 28 KB L2 Ön Bellek 1024 KB Veriyolu Hızı (FSB) 800 MHz Prescott işlemci çekirdeği
3.0GHz çalışma frekansı
1.25V - 1.4V çalışma voltajı
800MHz FSB
12+16K L1 Cache bellek
1024K L2 Cache bellek
90nm üretim teknolojisi
MMX, SSE, SSE2, SSE3 multimedya komut setleriNot: bunuda o.c. siz kullanmak niyetinde değilim...
ahanda anakartımın ozellıklerı
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775V88%2b&s=
Eğer fıkırlerınızı beyan edersenız cok makbule gecer
