İşlemci Hakkında.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Hojalar elimde AMD Sempron işlemci var.

    tek tırnağı kırılmış.

    işlemci arkadaşın olduğundan kendi pcsinde denedik fan düzgün olarak çalışıyor fakat ekran gelmiyor.

    fakat fandan inanılmaz şekilde bi ses geliyor. eskisinden daha şiddetli(anormal bir durum yani)

    işlemcinin tek tırnağı ortalıkta yok lehim falan yapılır diceksiniz.

    servise falan götürsem yapabilirler mi ?

    garantisi bitti bu arada :(

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    bi tozunu falan temizleyin belki soğutamıyordur kendini


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hocam herşeyi kontrol ettin mi tek problemı işlemci mi? benim eski makinanın işlemcisinin de bir bacağı yoktu catır catır calışıyodu


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hojam 4-5 defa takıp çıkarttım.

    işlemciden acayip bi fuffff diye sesler gelior :)) eskisinden daha çok ses çıkarıyor yani.

    cd-rom bastığımda gelmiyor.pcde sadece fan çalışıyor.mesela ekran kartının ışıkları falan yanmıyor.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hojam 4-5 defa takıp çıkarttım.

    işlemciden acayip bi fuffff diye sesler gelior :)) eskisinden daha çok ses çıkarıyor yani.

    cd-rom bastığımda gelmiyor.pcde sadece fan çalışıyor.mesela ekran kartının ışıkları falan yanmıyor.

     


    -----------------------------
    hocam fanı düzgünce oturtmamış olabilirsin bazen oturttuğunu zannediyosun ama oturmuyo bi daha kontrol et bilgisayardan peki herhangi bir ses geliyormu dıt şeklinde? işlemci fanındaki ses kire, aradaki termal macuna ya da üstüne gelen kabloya da bağlı olabilir...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hojam 4-5 defa takıp çıkarttım.

    işlemciden acayip bi fuffff diye sesler gelior :)) eskisinden daha çok ses çıkarıyor yani.

    cd-rom bastığımda gelmiyor.pcde sadece fan çalışıyor.mesela ekran kartının ışıkları falan yanmıyor.

     


    -----------------------------
    hocam fanı düzgünce oturtmamış olabilirsin bazen oturttuğunu zannediyosun ama oturmuyo bi daha kontrol et bilgisayardan peki herhangi bir ses geliyormu dıt şeklinde? işlemci fanındaki ses kire, aradaki termal macuna ya da üstüne gelen kabloya da bağlı olabilir...


    -----------------------------

    hocam normalde bilgisayar açılırken dıt diye ses gelmesi gerekiyormuş ama gelmiyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı bilgisayarda anakartın üstündeki o hoperlörden tek dıt gelirse normaldir sürekli ya da kesik kesik dıt gelirse belirli bir yeri işaret eder bunların haricinde hiç ses gelmiyorsa işlemci bitik demektir. işlemciye lehim yapmalarının mümkünatı yoktur iletim hızı düşer bir zaten nokta kadar alan oraya lehim yaparken mutlaka kayar bi işe yaramaz işlemciyi başka bir makinede test et calışmıyorsa yeni bir işlemci alın


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hazır konu açılmışken.. aynı şekilde benim de elimde öyle bi işlemci var.. tek tırnağı kırık ve kayıp.. nerede nasıl yaptırabilirim yapan mürid varmı.. varsa istanbul içindeyse hem yaptırmış olayım hem de tanışmış oluruz... :Pp


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    beyler tırnak dediğiniz işlemcinin altındaki iğnemi?

    eğer o ise bakır bi tel bulun o incelikte anakart soketinde nereye denk geliyosa yerleştirin işlemciyi oturtun lehim falan atmaya kalkmayın zarı yakarsınız işlemcinin.


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    işlemcinin neresinde zar varmış? :|


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 1169 Toplam Mesaj: 10