İşlemci Isısı
-
İntel Core Duo P8700 işlemcim var.Laptop ve şuana kadar ölçtüğüm en düşük işlemci ısısı Core 2 44 derece, Core 1 46 derece.Normal midir?Fazla ısınıyormuş gibi geldi bana.Sizin işlemci ısılarınız kaç düzeylerinde ? :D
-
özellikle bu yaz günlerinde gayet normal.
ama işlemciyi yorduğunda 70-80'e çıkıyorsa sıkıntı yaratır.
-
Amd phenom II x4 955 BE boşta 45 derece stock fan
-
evet bencede normal ama pc ye gore degısıyor ısı...
benım pc cok ısınmıyor ama abımın kı var Allah korusun dızının ustunde dursun 1 saat yakıo,iz dahı bırakıyor kısa surelıde olsa :S
-
http://www.tahribat.com/Forum-Cpu-Isi-Test-Programi-57906/1/Isı/
bu topicte renenin dediği işlemi yaptığımda geçersiz işlem diyor.
Call of 6 yı 1 bölüm oynadığımda 70 dereceye geliyor.
Önceden bu kadar ısınmazdı makinam :/
-
40-45 fena değildir
bu arada ısısı değil sıcaklığı. -
oldukça iyi
-
zorladığın zaman sıcaklık artıyor, ksama donma oluyorsa problemdir. boştaki sıcaklık uygundur. kasma-donma problemin varsa, laptobun cooler ının olduğu yer toz bağlamıştır. ufak bir temizlik operasyonu ile halledebilirsin.
-
hacı gidip 10 - 15 e bi laptop soğutucu alıp koyacaksın altına bi daha böyle sıcaklıkları görmeyeceksin :)
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
oldukça iyi
-----------------------------Oldukça iyi derken?
Mesala şuan 51-49 Derece
Açık olan programlar:
Windows live messenger
VLC media Player
Speedfan
Ares
Steam
Realtek HD audio
ATI
Samsung Uptade plus
ve bilgisayar şuanda Speed modda..
normal mod,silent mod ve speed modları var makinanın.
Silentta ses duyulmuyor makinadan ,az enerji tüketiyor falan filan
normal modda normal gereksinimleri uyguluyor
Speed modda kendini yapılacak işleme göre zorluyor.(Fanlar hızlanıyor,ekran parlıyor,daha hızloı hale geliyor falan filan)
