folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İşlemcim Ekran Kartım ?



İşlemcim Ekran Kartım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşalr uzun süredir kapanan pc im işlemci kaynaklıymış.

     

    şimdi ynei işlemcim 

    Athlon II X4 645 AM3 3.1GHz 2MB Cache 45nm İşlemci

     

    ekran kartım 9500 gt 

     

    anakartı da değiştirdiğim için yeni anakartında iki soket var diye 1500 ram var biri 1000 lik biri 500 lük ordaki adam seninki xp ne kadar takarsan tak 3000 görücek dedi o yüzden yanına al bir tane 2000 lik 500 lüğü çıkar onu tak dedi.

     

    şimdi bu şekildeyken pc artık rahat edebilirmiyim black ops olsun gta 3 olsun oynatırmı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    9500 düşük bi vga da olsa black ops u oynatır

    full detail kasamazsın sadece


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    :) güzl sevindiri haber:) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ucenmi
    ucenmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2011
    Erkek

    ekran kartı yüksek detaylarda açmaz yeni oyunları ama oynarsın sorun olmaz :) ram konusundada 64 bit kurarsın ille 3 gb görecek diye bişi yok

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran kartı yüksek detaylarda açmaz yeni oyunları ama oynarsın sorun olmaz :) ram konusundada 64 bit kurarsın ille 3 gb görecek diye bişi yok


    -----------------------------

    ewt adamda onu dedi 64 kurarsın ama o zaman programlarınıda ona göre ayarlaman lazım dedi .

     

    kingstonunı bir modelini gösterdi 90 liraya alıcaksan senin diğer ramdakingston bunu al daha iyi performans verir dediler.

     

    model şu  http://www.vatanbilgisayar.com/Ram/kingston-khx8500d22g-2gb-hyperx-genesis-ddr2-1066mhz-tek-modul-cl5-ram/productdetails.aspx?I_ID=35295

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ucenmi
    ucenmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2011
    Erkek

    bu ram güzel alabilirsin ama fiyatı konusunda pek bişi bilmiyorum. 64 bit sistemde programı ayarlaman falan gerekmiyor çoğu program düzgün şekilde çalışiyor sadece indirirken 64 bit sürümü olan programlar varsa onları tercih et hiç sorun yok

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    eywallah peki power işini ne yapayım şimdi 320 gb hardisk vardı onu 500 yaptım . sonra ekran kartı değişti fazladan ram alındı daha alınacak. işlemci değişti.

    powerdanda ses geliyo canım sıkkın. orta halli bir power tavisyesi edebilirmisniz onuda çıakrtayım aradan şu aralar

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    bu arada o işlmeci ayardında bir ekran kartı için ne önerirsiniz ? hangi ekran kartı ve fiyat?

Toplam Hit: 717 Toplam Mesaj: 8