İşlemcim Yanma Tehlikesi Mi Geçirdi??
-
Arkadaşlar o kadar korktumki kasayı açınca fanda pamuk gibi toz vardı aşşada koltukçuda kompresörle üfledim makinaya öyle yanık kokusu geldiki elim ayağam dolandı.Şimdi bi sorun yok gibi gözüküyor ancak size maddeler halinde sorularım olucaktı..
1.İşlemciye bişey olmuş mudur yada ileride sorun olabilirmi?
2.Bu beni korkutan koku fan motorundanmı yoksa işlemcinin ısınmasından mı kaynaklanmaktaydı?
3.işlemci ısısı ne olmalıdır ve windowsta nerden ısıyı görebilirim?
4.Korktuğuma deydimi bilemiyorum ?
5.Eğer böyle bi durum tekrar intikal ederse makinayı kapattıktan sonra ne yapabilirim?
6.Randımanlı verimli çalışması gereken değerleri nereden görebilirim ve bu değerler ne olmalıdır ?(Intel p4 3.0 işlemcim)
İlginize şimdiden Teşekkürler ahali.. -
korkudan ayni konudan iki tane acmissin hoca..way bee ))
-
Admin kardeşimizin ilgilerine arz olsun harbi çok korktum agalar eller titriyo vallaha neyse.
Toplam Hit: 661 Toplam Mesaj: 3
