folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İşlemcinin Tasarrufa Geçmesini Nasıl Engelleyebiliriz ?



İşlemcinin Tasarrufa Geçmesini Nasıl Engelleyebiliriz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    selam hocalar laptop kullanıyorum intel c2duo t6500 işlemci var

    nette baya baktım pek bişey bulamadım

    işlemci boşta kaldığı zamanlarda enerji tasarrufu ya da ısınmamak için çekirdik hızını 1.19 ghz a düşürüyor, normalde 2.10 ghz ama bazen geri yükselmediğini farkediyorum bikaç defa oyun oynarken bi kere ps kasarken cpu-z ile kontrol ettim arada sırada canımı sıkıyor

    bu tasarruf moduna girmesini nasıl engelleyebilirim intelin işlemcisini yönetmek için kendi programı vs. var mıdır yoksa başka programlar da kabul ederim

    biostan kesin kapatılır bu dedim biosta da ayarı yok

    saygılar sevgiler şimdiden teşekkürler..


    http://kocaer.me
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    az da olsa etkisi olur pil e tikla ordan yuksek performansi sec,


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    az da olsa etkisi olur pil e tikla ordan yuksek performansi sec,

    -----------------------------
    xp kullanıyorum hocam yav.sağolasın, özel pil yönetim programım da yok


    http://kocaer.me
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    up diyorum =)


    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Fincan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    selam hocalar laptop kullanıyorum intel c2duo t6500 işlemci var

    nette baya baktım pek bişey bulamadım

    işlemci boşta kaldığı zamanlarda enerji tasarrufu ya da ısınmamak için çekirdik hızını 1.19 ghz a düşürüyor, normalde 2.10 ghz ama bazen geri yükselmediğini farkediyorum bikaç defa oyun oynarken bi kere ps kasarken cpu-z ile kontrol ettim arada sırada canımı sıkıyor

    bu tasarruf moduna girmesini nasıl engelleyebilirim intelin işlemcisini yönetmek için kendi programı vs. var mıdır yoksa başka programlar da kabul ederim

    biostan kesin kapatılır bu dedim biosta da ayarı yok

    saygılar sevgiler şimdiden teşekkürler..


    -----------------------------

    Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra  C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.


    ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek


     

    Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra  C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.


    -----------------------------

    hocam c1e olayını biliyorum intel speedstep ayarı ama dediğim gibi biosta yok o ayar.


    http://kocaer.me
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra  C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.


    -----------------------------

    hocam c1e olayını biliyorum intel speedstep ayarı ama dediğim gibi biosta yok o ayar.


    -----------------------------

    bios güncelle o zaman :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra  C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.

    -----------------------------

    hocam c1e olayını biliyorum intel speedstep ayarı ama dediğim gibi biosta yok o ayar.

    -----------------------------

     

    bios güncelle o zaman :S

    -----------------------------
    en güncel bios,

    yahu yok mu bir optimizasyon programı, ya da bildiğiniz başka bir yöntem ?


    http://kocaer.me
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam işlemci gerektiği kadarını kullanır, yani kendini düşük performansda unutma gibi birşey yok...

    canını sıkmasınada gerek yok,

    eğer varsa biosdan iptal edebilrisin, ama yanlış işle uğraşıyorsun :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam işlemci gerektiği kadarını kullanır, yani kendini düşük performansda unutma gibi birşey yok...

    canını sıkmasınada gerek yok,

    eğer varsa biosdan iptal edebilrisin, ama yanlış işle uğraşıyorsun :)

    -----------------------------

    eyvallah o zaman =)


    http://kocaer.me
Toplam Hit: 1414 Toplam Mesaj: 10