İşlemcinin Tasarrufa Geçmesini Nasıl Engelleyebiliriz ?
-
selam hocalar laptop kullanıyorum intel c2duo t6500 işlemci var
nette baya baktım pek bişey bulamadım
işlemci boşta kaldığı zamanlarda enerji tasarrufu ya da ısınmamak için çekirdik hızını 1.19 ghz a düşürüyor, normalde 2.10 ghz ama bazen geri yükselmediğini farkediyorum bikaç defa oyun oynarken bi kere ps kasarken cpu-z ile kontrol ettim arada sırada canımı sıkıyor
bu tasarruf moduna girmesini nasıl engelleyebilirim intelin işlemcisini yönetmek için kendi programı vs. var mıdır yoksa başka programlar da kabul ederim
biostan kesin kapatılır bu dedim biosta da ayarı yok
saygılar sevgiler şimdiden teşekkürler.. -
az da olsa etkisi olur pil e tikla ordan yuksek performansi sec,
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
az da olsa etkisi olur pil e tikla ordan yuksek performansi sec,
-----------------------------
xp kullanıyorum hocam yav.sağolasın, özel pil yönetim programım da yok -
up diyorum =)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
selam hocalar laptop kullanıyorum intel c2duo t6500 işlemci var
nette baya baktım pek bişey bulamadım
işlemci boşta kaldığı zamanlarda enerji tasarrufu ya da ısınmamak için çekirdik hızını 1.19 ghz a düşürüyor, normalde 2.10 ghz ama bazen geri yükselmediğini farkediyorum bikaç defa oyun oynarken bi kere ps kasarken cpu-z ile kontrol ettim arada sırada canımı sıkıyor
bu tasarruf moduna girmesini nasıl engelleyebilirim intelin işlemcisini yönetmek için kendi programı vs. var mıdır yoksa başka programlar da kabul ederim
biostan kesin kapatılır bu dedim biosta da ayarı yok
saygılar sevgiler şimdiden teşekkürler..
-----------------------------Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.
-
Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.
-----------------------------
hocam c1e olayını biliyorum intel speedstep ayarı ama dediğim gibi biosta yok o ayar. -
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.
-----------------------------
hocam c1e olayını biliyorum intel speedstep ayarı ama dediğim gibi biosta yok o ayar.
-----------------------------bios güncelle o zaman :S
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------Bios'dan advanced bios features bolumune gir sonra C1E'yi bul disabled et sorunun cozulur. Yine olmazsa listede CPU EIST function disabled yap.
-----------------------------
hocam c1e olayını biliyorum intel speedstep ayarı ama dediğim gibi biosta yok o ayar.
-----------------------------bios güncelle o zaman :S
-----------------------------
en güncel bios,
yahu yok mu bir optimizasyon programı, ya da bildiğiniz başka bir yöntem ? -
Hocam işlemci gerektiği kadarını kullanır, yani kendini düşük performansda unutma gibi birşey yok...
canını sıkmasınada gerek yok,
eğer varsa biosdan iptal edebilrisin, ama yanlış işle uğraşıyorsun :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam işlemci gerektiği kadarını kullanır, yani kendini düşük performansda unutma gibi birşey yok...
canını sıkmasınada gerek yok,
eğer varsa biosdan iptal edebilrisin, ama yanlış işle uğraşıyorsun :)
-----------------------------
eyvallah o zaman =)
