İşletim Sistemi Ve Anakart
-
arkadaşlar bir sorunum var.Bir internet cafenin sistemini yapıcam ve doğal olarak acronisten işletim sistemlerini klonlıyarak kurucam.Fakat anakartların farklı olması nedeniyle uyuşmuyo ve resetliyo.Sizin bu olaya bir çözümünüz varmı? Anakartlar farklı olucak, işletim sistemlerim klon olucak ve resetlemeyecek :D
sen çok şey istiyosun hajım demeyin sakın ha :D Ayrıca önceden sorulduysa özür dilerim :S
-
hiç bi donanımı tanıtmadan al imajı
yada windowsu kurup ilk açılışı yapmadan evvel.
programları sonra eklemek zorunda kalırsın sadece.
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------hiç bi donanımı tanıtmadan al imajı
yada windowsu kurup ilk açılışı yapmadan evvel.
programları sonra eklemek zorunda kalırsın sadece.
-----------------------------
kardeş dediğin gibi yaparsam oyunlar programlar vs. gibi şeyleri kuramam o zamanda.Yani donanımları kurmadan olmuyo.Jumper ler ile bir alakası olabilirmi acaba ? :S -
Kardeş öncelikle allah kolaylık versin diyim.Ben daha önce dediğin gibi birkaç kez sıfırdan kafe sistemi kurdum.tek makinada sistemi programları dirverdenları oyunları falan kurdum en son GHOST programını kullanarak hdd den hdd ye kopyalama yaptım.bende 2-3 çeşit farklı board vardı dediğin gibi.aynı olanları GHOST ile yaptım diğerlerinide teker teker yaptım.sana tavsiyem kurulacak olan setupları merkez pc den paylaşıma at her pc de enson programları kurup deepfrezeyi çalıştır.ben böyle yapmıştım.dediğin gibi farklı donanımlar olunca işin afedersin boku çıkıyo.hiç unutmam bir gün sabah 5e kadar uğraşmıştım.
-
hoja ıcın boku cıkmaz:D sen cıkarırsın:D bilmezsende cok ugrasırsın.)
-
evet başka fikri olan :D
Toplam Hit: 868 Toplam Mesaj: 6
