folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İşletim Sistemi Ve Anakart



İşletim Sistemi Ve Anakart

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

      arkadaşlar bir sorunum var.Bir internet cafenin sistemini yapıcam ve doğal olarak acronisten işletim sistemlerini klonlıyarak kurucam.Fakat anakartların farklı olması nedeniyle uyuşmuyo ve resetliyo.Sizin bu olaya bir çözümünüz varmı? Anakartlar farklı olucak, işletim sistemlerim klon olucak ve resetlemeyecek :D

     sen çok şey istiyosun hajım demeyin sakın ha :D  Ayrıca önceden sorulduysa özür dilerim :S


    Cigu bigule :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    hiç bi donanımı tanıtmadan al imajı

    yada windowsu kurup ilk açılışı yapmadan evvel.

    programları sonra eklemek zorunda kalırsın sadece. 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiç bi donanımı tanıtmadan al imajı

    yada windowsu kurup ilk açılışı yapmadan evvel.

    programları sonra eklemek zorunda kalırsın sadece. 


    -----------------------------
    kardeş dediğin gibi yaparsam oyunlar programlar vs. gibi şeyleri kuramam o zamanda.Yani donanımları kurmadan olmuyo.Jumper ler ile bir alakası olabilirmi acaba ? :S

    Cigu bigule :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Kardeş öncelikle allah kolaylık versin diyim.Ben daha önce dediğin gibi birkaç kez sıfırdan kafe sistemi kurdum.tek makinada sistemi programları dirverdenları oyunları falan kurdum en son GHOST programını kullanarak hdd den hdd ye kopyalama yaptım.bende 2-3 çeşit farklı board vardı dediğin gibi.aynı olanları GHOST ile yaptım diğerlerinide teker teker yaptım.sana tavsiyem kurulacak olan setupları merkez pc den paylaşıma at her pc de enson programları kurup deepfrezeyi çalıştır.ben böyle yapmıştım.dediğin gibi farklı donanımlar olunca işin afedersin boku çıkıyo.hiç unutmam bir gün sabah 5e kadar uğraşmıştım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hoja ıcın boku cıkmaz:D sen cıkarırsın:D bilmezsende cok ugrasırsın.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    evet başka fikri olan :D

    Cigu bigule :(
Toplam Hit: 868 Toplam Mesaj: 6