

İşletim Sistemleri Ve Notebooklar Hakkında
-
İyi akşamlar,
Bir laptop alıcamda max. 1000dolar fiyatı olması gerek bu fiyatlara uygun sağlam br laptop lazı. Birde bu işletim sistemleri kafamı karıştırdı Core 2 Duo Lar bilnemne bisuru bişiy çıktı acaba hangisi hangisinden ustun farkları hızları neler bunlar hakkında yardımcı olabilen çıkarsa çok makbule geçicek. Eyv
-
toshiba veya dell şaşma :)
çift çekirdekli olsun performansı iyi olur yani.
-
Fujitsu Siemens nasıldır fiyatları fln uygun gozukuyor birde çift çekirdke fln yanı Core 2 Duo mu Core Duo vs.. bunlar ne oluyo yani hangisi çift çekirdek biraz kafam karıştı, bilgisi olan bi yardımcı olsun pls.
edit: Başlığıda yanlış yazdım sanırım İşletim sistemleri değilde İşlemciler veya Cpu Teknolojileri fln olucaktı kusura bakmayın.
-
hoca
core 2 duo olanlar çift çekirdeklidir. yalnız piyasada tanınmış ve yaygın marka olanlardan al mesela. şuanda dell, toshiba, acer gibi markalar iyi bana göre yalnız üçünün özelliklerini karşılaştır ona göre al bana sorarsan dell veya toshiba derim. hp filan boş ver onlar pahalı ve servisleri kötü.
-
Core duolar nedir? veya Core Centrino bunları farkları ustunlukleri fln nelerdir yani nerden bakabilirim internete bakıyorum, boyle karşılaştırma tarzı açıklma fln bulamadım özellikle Turkçe olarak...
-
hoca gogıl (google) dedenin kapısını çal tamam mı. ondan sonra core centrino nedir dedecim diyeceksin o sana anlatır :)) anladın sen onu
mesela yani :)
-
Sen benle dalga mı geçiyon? Google ı bizde biliyoz o buldugun şeyde bi skime yaramıyo bizde bulduk onu, anladın sen onu fln şımarık şımarık konuşmalara başladın artis artis, kalbini kıracam.
-
WarPig bunu yazdı:
-----------------------------
Sen benle dalga mı geçiyon? Google ı bizde biliyoz o buldugun şeyde bi skime yaramıyo bizde bulduk onu, anladın sen onu fln şımarık şımarık konuşmalara başladın artis artis, kalbini kıracam.
-----------------------------yok hoca ayıpsın. verdiğim linkte zaten anlatıyo belki sen anlamamışsındır :) neyse...
-
Ya ben Centrinonun nasıl yapılgını yonga seti felam napiyim bana daha çok karşılaştırma tarzı yada kısaca açıklamalar gerekiyo birinin elinede bu tarz bi dokuman varsa felam diye yazıyoz.