

İşletimtim Sistemi Yükleme Hatası
-
beyler vin7 kurmaya çalıştım takıldı çıkardım sp3 ü taktım rest attım. bi çay koydum geldim bu uyarıyı aldım pc daha açılmıyor bu uyarı geliyor. ne yapıcaz yaktık mı motoru ?
-
güncel
-
Donanım hatası vardır.. kabloları felna kontrolet.. bios pilin ne durumda?
-
:D İşletimtim . tim tim tinimine hanım diye bi şarkı vardı haha :D
en kötü ihtimal bad sectör oluşmuştur :P
Boot olmuyor anladığım kadarıyla ?
Farklı cd dene
-
sorun halloldu. çalışan bir win 7 cd si edindim kurdum.
Toplam Hit: 782 Toplam Mesaj: 5