İşletme Enformatiği Bölümü Hakkında Bilgi..
-
slm müridler..bu sene işletme enformatiği bölümüne gidecem..sözlüklerde araştırdımda bölümün çok zor oldugunu söylediler.birazcık işletme birazcık bilgisayar gibi bir bölümmüş.ayrıca burdan mezun olanların işsiz kalmayacağı bir bölüm olarak tanıtılıyor.işletme enformatiğinin kalbi almanya diyorlar..bende zaten yurt dışında olacağım için pek zorlanmayacam almanya konusunda..bilgisayardan da %60 anlarım..java gibi programları bilmem..java gibi programlar gösterilecekmiş..bu tarz programlar nasıl öğrenilir zormudur öğrenilmesi ?
kısacası bu bölüm hakkında bildiğiniz bilgileri paylaşırsanız sevinirim...
Toplam Hit: 921 Toplam Mesaj: 1
