folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder İşletme Enformatiği Bölümü Hakkında Bilgi..



İşletme Enformatiği Bölümü Hakkında Bilgi..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    slm müridler..bu sene işletme enformatiği bölümüne gidecem..sözlüklerde araştırdımda bölümün çok zor oldugunu söylediler.birazcık işletme birazcık bilgisayar gibi bir bölümmüş.ayrıca burdan mezun olanların işsiz kalmayacağı bir bölüm olarak tanıtılıyor.işletme enformatiğinin kalbi almanya diyorlar..bende zaten yurt dışında olacağım için pek zorlanmayacam almanya konusunda..bilgisayardan da %60 anlarım..java gibi programları bilmem..java gibi programlar gösterilecekmiş..bu tarz programlar nasıl öğrenilir zormudur öğrenilmesi ?

     

    kısacası bu bölüm hakkında bildiğiniz bilgileri paylaşırsanız sevinirim...


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 921 Toplam Mesaj: 1