.İso

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek
    arkadaslar internetten oyun indiriyorum 300mb [.iso seklinde]  rardan cıkarınca 1,25 GB oluyor bunu nasıl beceriyorlar.Bilen varsa yazabilirmi ??

    (:
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    .iso dosyası cdye yazılıyo diye biliyorum rardan çıkartmayacaksın galiba nası beceryolar bilmiyom ama
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    cdye yazmana gerek yok

    deamen tools u indir sanal cd yap sanki cd takılıymış gibi

    nasıl çıakrtıorlar konusundada

    winrarla sağ tıkla klasöre çıakrt de :)

    deamen tools:http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php 


    "Murid" Değil "Murit"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    "Sikistirma algoritmalari" diye arastir hacim.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------
    rardan çıkarma onu .iso şeklinde cdye yaz
    -----------------------------

    bende bi oyun var mesela 1,3 GB flash diske sığmıyor onu nasıl sıkıstırcam 300-400 mb lara.

    Ultra ISO diye bi program var onda beceremedim bilen varsa :/ 


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    1 + 1 + 1 + 1 + 1 i 1x5 olarak yaziyolar, daha az yer kapliyo.

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    bende bi oyun var mesela 1,3 GB flash diske sığmıyor onu nasıl sıkıstırcam 300-400 mb lara.

    Ultra ISO diye bi program var onda beceremedim bilen varsa :/


    -----------------------------

    ??  :( 


    (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    uharch ı dene, piyasadaki en iyi sıkıştırma programı deniyor. olmadı

    winrar ile partlara ayır parça parça dene başka bi yol bilmiyorm :/

     

    .avileri rarlayınca çok düşüyo boyutu ama oyunları bilmiyorum 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    ISO farklı bir sıkıştırma formatı rar ve zip kadar yaygınve güvenli olmasa da başarılı. Yapılan farklı bir şey yok rar veya zip yerine iso olarak sıkıştırıyorsun. Gerisi programa ve sıkıştırdığın dosyanın türüne kalmış.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fox89hakan
    fox89hakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    nero dan kalıbı cd ye yazdır secenegı war onla cdye yaz iso sıkıstırma yapmıyo sadece cd  nın kopyasını alıyo benım bıldıgım

    nero ve colon cd kullanarak kalıbı yazdır seceneklerı ıle cd ye yaz yada demontolls kullanarak sanal cd yaratarak kullanada bılırsın  


    Döndürün dunyayı inmek istiyenler var
Toplam Hit: 2083 Toplam Mesaj: 10