''.İso'' İçin Deamon Tools Gerekli Mi?
-
artık winrar da isoları açabiliyor onla açmak mantıklı mı yoksa illa deamon tools mu lazım
-
winrar la isoları açıp kullanabilirsin
daemon tools ise iso ları sanal bir cd yada dvd sürücüsü olarak bilgisayara tanıtabilmene yarar
-
daemon tools.
-
ultra iso var hocam her işine yarar :D
-
winrar...
-
winrar yıllardır iso açıyor :D
7 zipte işini görür.
ultura iso da
deamon toolsla calıştırabilir sanal sürücü yaratarak içindekileri alabilirsin
-
arkadaşların dediği gibi winrar zaten yıllardır açıyodu isoyu.
ama bazı programlar dvd denetimi yapıyor ve dvd değilse kulum yapmıyor. mesela office...
yani gerekli diyebiliriz.
-
Winrar ile iso dosyasını açarken, winrar'ın içindeki setup.exe'ye tıklarsan eğer, winrar bütün arşivi çıkardıktan sonra setup.exe'yi çalıştıracaktır. Yani iso boyutuna göre değişir, dakikalarca sürebilir bu işlem.
Fakat daemon tools gibi sanal sürücü oluşturan programlarla hiç beklemeden, iso dosyanı gerçek bir cd/dvd gibi tak kullan şeklinde çalıştırabilirsin.
