.İso Ubuntu Dosyasını Dvd Ye Yazamıyorum
-
ubuntu indirdim iso formatında.. dvd ye yazmaya calısıyorum hep hata alıyorum dvd boş değil falan.. bir sürü dvd mi yedi.. bir türlü olmadı nasıl yapmam lazım.. yada dvd ye yazmadan nasıl ubuntu kurabilirim ? sanal diskle actıgımda bir install dosyası bulamıyorum nasıl yapacagım acaba ?
-
Derdini soyle ki derman bulasin :P Hata nedir hocam? Bir ss koy?
-
install dosyasi derken ? wubi gelmiyormu ?
sorun aliyorsan soylede yapabilirsin;
iso'yu daemon tools'la mount et sonrada nero'dan dvd kopyala de.
-
isoyu açma rar lı halini yaz demelisin
usb den de kurabilirsin unetbootin ile yazdırıp
-
İmgburn'u kullanabilirsin (2-3 mb kadar) İso yazmak için (windows ortamında) bunu kullanıyorum.
-
deamon tools ile açtım , dosyaları goruyorum .. ama dvd ye yazamam artık . yazacak dvd kalmadı.. baska şekilde nasıl yapacagım.. kurulumu nasıl yapacagım ?
-
istersen usb bellegine at unetbootin'le.
veya virtualbox'u kurup su sekilde yapabilirsin;
http://tahribat.com/Dokuman-Sanalpc-Virtualbox-Kullanimi-326/
