folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder .İso Ubuntu Dosyasını Dvd Ye Yazamıyorum



.İso Ubuntu Dosyasını Dvd Ye Yazamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    ubuntu indirdim iso formatında.. dvd ye yazmaya calısıyorum hep hata alıyorum dvd boş değil falan.. bir sürü dvd mi yedi..  bir türlü olmadı nasıl yapmam lazım..  yada dvd ye yazmadan nasıl ubuntu kurabilirim ?   sanal diskle actıgımda bir install dosyası bulamıyorum nasıl yapacagım acaba ? 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek
    Derdini soyle ki derman bulasin :P Hata nedir hocam? Bir ss koy?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    install dosyasi derken ? wubi gelmiyormu ?

    sorun aliyorsan soylede yapabilirsin;

    iso'yu daemon tools'la mount et sonrada nero'dan dvd kopyala de.


    la liberte ne meurt jamais.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    isoyu açma rar lı halini yaz demelisin

    usb den de kurabilirsin unetbootin ile yazdırıp


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&source=hp&q=imgburn+ile+iso+dosyası+yazmak&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

     

    İmgburn'u kullanabilirsin (2-3 mb kadar) İso yazmak için (windows ortamında) bunu kullanıyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    deamon tools ile açtım ,  dosyaları goruyorum ..  ama dvd ye yazamam artık . yazacak dvd kalmadı.. baska şekilde nasıl yapacagım.. kurulumu nasıl yapacagım ?


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    istersen usb bellegine at unetbootin'le.

    veya virtualbox'u kurup su sekilde yapabilirsin;

    http://tahribat.com/Dokuman-Sanalpc-Virtualbox-Kullanimi-326/


    la liberte ne meurt jamais.
Toplam Hit: 1735 Toplam Mesaj: 7