Isobuster !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    Çizik Cdden veri kurtarmak için bu program varmış bunu kullandım ama işime yaramadı nerdeyse verilerin çoğunu kurtaramadı bildiğiniz daha sağlam bi program var mı ??


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Veriler nette bulunacak 1 şeyse yenilerini bul derim ki öyle değildir herhalde.

    Bu çizik cd onarım olayları vardı bir ara ama ne kadar işe yarar bilmiyorum.. Programla pek olacak iş değil gibi.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    Cd'de fotoğraflarım var onları almam lazım ama nasıl olucak bilmiyorum işte. Diş macunu falan diyenleri gördüm o işe yarar mı acaba ?


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    TrC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cd'de fotoğraflarım var onları almam lazım ama nasıl olucak bilmiyorum işte. Diş macunu falan diyenleri gördüm o işe yarar mı acaba ?


    -----------------------------

    İlk defa senden duyuyorum çizik CD'ye diş macunu olayını, daha değişik böyle 1 kendine has olayı vardı onların..

    Birde şu program varmış  Unstoppable Copier . Denemişsindir belki.




    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    onu yükledimde kullanamadım kaynak diyo hedef diyo yapıyorum seçilen hedef bulunamadı diyo


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Alternatif Tıbbın son hali -> TIK


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Alternatif Tıbbın son hali -> TIK


    -----------------------------
    saol hocam bunu denicem inşallah işe yarar =))


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozzy41g
    ozzy41g's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    isobuster la çok rahat kurtarmıştım ben cdden resimleri. ama benim cd tekrar yazılabilen cdlerdendi.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    sen bi dene merak ettim sonucunu yaz yine buraya takipteyim :)


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    benim cdde 4.7gb dvd-r tekrar yazılabilip silinebilenlerden işte ama olmadı coğunu kurtarmadı kurtardıklarında da fotoğrafların yarısı var yarısı yok =))


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
Toplam Hit: 1071 Toplam Mesaj: 10