Isobuster !!
-
Çizik Cdden veri kurtarmak için bu program varmış bunu kullandım ama işime yaramadı nerdeyse verilerin çoğunu kurtaramadı bildiğiniz daha sağlam bi program var mı ??
-
Veriler nette bulunacak 1 şeyse yenilerini bul derim ki öyle değildir herhalde.
Bu çizik cd onarım olayları vardı bir ara ama ne kadar işe yarar bilmiyorum.. Programla pek olacak iş değil gibi. -
Cd'de fotoğraflarım var onları almam lazım ama nasıl olucak bilmiyorum işte. Diş macunu falan diyenleri gördüm o işe yarar mı acaba ?
-
TrC bunu yazdı:
-----------------------------Cd'de fotoğraflarım var onları almam lazım ama nasıl olucak bilmiyorum işte. Diş macunu falan diyenleri gördüm o işe yarar mı acaba ?
-----------------------------
İlk defa senden duyuyorum çizik CD'ye diş macunu olayını, daha değişik böyle 1 kendine has olayı vardı onların..
Birde şu program varmış Unstoppable Copier . Denemişsindir belki. -
onu yükledimde kullanamadım kaynak diyo hedef diyo yapıyorum seçilen hedef bulunamadı diyo
-
-
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------Alternatif Tıbbın son hali -> TIK
-----------------------------
saol hocam bunu denicem inşallah işe yarar =)) -
isobuster la çok rahat kurtarmıştım ben cdden resimleri. ama benim cd tekrar yazılabilen cdlerdendi.
-
sen bi dene merak ettim sonucunu yaz yine buraya takipteyim :)
-
benim cdde 4.7gb dvd-r tekrar yazılabilip silinebilenlerden işte ama olmadı coğunu kurtarmadı kurtardıklarında da fotoğrafların yarısı var yarısı yok =))
